Mijn Series +

Rocco Schiavone - Seizoen 1 (2016)

Italiƫ
Misdaad / Thriller

ontwikkeld door Antonio Manzini
met Marco Giallini, Ernesto D'Argenio en Francesco Acquaroli

Rocco Schiavone is een nogal ongebruikelijke plaatsvervangende commissaris van de staatspolitie. Hij is grofgebekt en rookt wiet. Om disciplinaire redenen wordt hij overgeplaatst naar de alpenstad Aosta, ver van zijn geliefde Rome. De verfijnde maar chagrijnige Romein veracht de bergen, de kou en de lokale bevolking evenzeer als zijn superieuren en hun onbeduidende regels. Maar hij vindt het heerlijk om misdaden op te lossen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.