Mijn Series +

Transplant - Seizoen 1 (2020)

Canada

ontwikkeld door Joseph Kay
met Hamza Haq, Laurence Leboeuf en John Hannah

Bashir "Bash" Hamed is een dokter uit Syrië die als vluchteling naar Canada komt tijdens de Syrische burgeroorlog. Daar krijgt hij een baan in het York Memorial Hospital in Toronto op de afdeling spoedeisende hulp. Het blijkt al snel dat hij verschillende obstakels moet zien te overwinnen om een carrière op te bouwen in de medische wereld.

1. Pilot
  2. Tell Me Who You Are