Mijn Series +

Grand Army - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Katie Cappiello
met Odessa A’zion, Amalia Yoo en Amir Bigaria

Vijf leerlingen op de grootste openbare highschool in Brooklyn proberen in een chaotische wereld te presteren, te overleven, los te breken en de toekomst vorm te geven. Alle vijf hebben hun eigen verhaal. Zo worstelt de uitgesproken, Joey Del Marco, met familieproblemen. Het Chinese meisje Leila Kwan Zimmer is geadopteerd door Joodse ouders en kampt met identiteitsproblemen. Siddhartha Pakam doet zijn best om aan ieders verwachtingen te voldoen en probeert zijn Zuid-Aziatische achtergrond in balans te brengen met het leven op een Amerikaanse high school. Dominique Pierre is een zogenoemde ‘hustler‘ die zo haar eigen dromen najaagt. Dan is er ook nog Jay Johnson uit Spanish Harlem die droomt van een studie aan Julliard.

1. Brooklyn, 2020
  6. Superman This S**t
  7. Making Moves
  8. Spirit Day
  9. Freedom

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.