Mijn Series +

The Watch - Seizoen 1 (2021)

Drama / Fantasy

ontwikkeld door Simon Allen
met Richard Dormer, Lara Rossi en Adam Hugill

The Watch volgt een onwaarschijnlijke groep buitenbeentjes, The City Watch, die gedwongen wordt het lef te vinden om de wereld te redden, waarbij ze zelfs zichzelf verrassen. Trollen, weerwolven, tovenaars en andere onwaarschijnlijke helden moeten zien te voorkomen dat een kwaadaardig plan om een grote draak weer tot leven te wekken niet doorgaat. Het plan zou leiden tot de vernietiging van het leven zoals zij het kennen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  • volgende aflevering: 3 januari 2021 (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.