Mijn Series +

Cobra Kai - Seizoen 3 (2021)

Alternatieve titel: Cobra Kai: the Karate Kid Saga Continues

Drama / Komedie

ontwikkeld door Josh Heald, Hayden Schlossberg en John Hurwitz
met Ralph Macchio, William Zabka en Xolo Maridueña

Cobra Kai speelt zich af 30 jaar na de gebeurtenissen van het All Valley Karatetournooi in 1984. Johnny Lawrence staat op het punt om zijn beruchte Cobra Kai karate dojo te heropenen. Dit zorgt er voor dat zijn oude rivaliteit met Daniel LaRusso weer opspeelt, die zijn leven probeert te leiden zonder zijn mentor Mr. Miyagi.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 8 januari 2021 te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.