Mijn Series +

Oktoberfest 1900 (2020)

Alternatieve titels: Oktoberfest: Blood and Beer | Oktoberfest: Beer & Blood | Empire Oktoberfest

Duitsland / Tsjechiƫ
Drama / Thriller
Miniserie, 284 minuten

ontwikkeld door Christian Limmer, Ronny Schalk en Alexis Wittgenstein
met Misel Maticevic, Martina Gedeck en Klaus Steinbacher

1900: Een rijke nieuwkomer met een duister verleden arriveert in München, vastbesloten om het lokale Oktoberfest bij te wonen met zijn eigen brouwerij. Maar wanneer zijn dochter verliefd wordt op de erfgenaam van een rivaliserende brouwerij, ontstaat er een gewelddadige reeks gebeurtenissen die de toekomst van beide gezinnen bedreigt.

1. Die Vision
  2. Die Zeichen der Zeit
  3. Liebe und Kapital
  4. Anstich
  5. Aufbruch in ein Neues Jahrhundert
  6. Das Jüngste Gericht

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.