Mijn Series +

Filthy Rich - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Tate Taylor
met Kim Cattrall, Benjamin Levy Aguilar en Corey Cott

In dit familiedrama komen rijkdom, macht en religie in botsing met schandalige resultaten als een megarijke familie die geld verdiende met een religieus televisienetwerk, te maken krijgt met een tragedie als hun stichter omkomt bij een vliegtuigongeluk. Dan komen er nog drie familieleden om de hoek kijken. Allen zijn ze om hun eigen redenen er van overtuigd dat ze recht hebben op de erfenis.

1. Pilot
  7. Corinthians 3:17
  8. James 4:1
  9. Romans 12:21
  10. 1 Corinthians 3:13

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.