Mijn Series +

The Right Stuff - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Will Staples, Leonardo DiCaprio, Jennifer Davisson, Mark Lafferty, Lizzie Mickery en Howard Korder
met Patrick J. Adams, Jake McDorman en Colin O'Donoghue

Op het hoogtepunt van de Koude Oorlog in 1959 domineert de Sovjet-Unie de ruimterace. Om een ​​nationaal sentiment van angst en achteruitgang te bestrijden, bedenkt de Amerikaanse regering NASA's Project Mercury, dat een ruimterace met de Sovjets op gang brengt en onmiddellijk beroemdheden maakt van een handvol van de meest ervaren testpiloten van het leger. Deze individuen, die bekend worden als de Mercury Seven, worden tot helden gesmeed lang voordat ze een enkele heroïsche daad hebben bereikt. De beste ingenieurs van het land schatten dat ze tientallen jaren nodig hebben om de ruimte te bereiken. Ze krijgen twee jaar. De sterke punten van de astronauten worden alleen geëvenaard door hun gebreken. Terwijl de mannen bezwijken voor de verleidingen die hen omringen, dreigt Project Mercury uiteen te vallen.

1. Sierra Hotel
  2. Goodies
  3. Single Combat Warrior
  4. Advent
  5. The Kona Kai Seance
  6. Ham
  7. Ziggurat
  8. Flight
  • volgende aflevering: vrijdag 30 oktober (aflevering 5, Disney+)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.