Mijn Series +

Biohackers - Seizoen 1 (2020)

Duitsland
Sciencefiction / Thriller

ontwikkeld door Christian Ditter
met Luna Wedler, Jessica Schwarz en Adrian Julius Tillmann

Mia is een eerstejaars student aan een Duitse topuniversiteit die haar medische graad probeert te behalen. Wanneer ze de vertrouweling van een briljante biologieprofessor wordt komt ze er al snel achter dat deze vrouw een geheim achterhoudt wat het lot van de mensheid voorgoed zou kunnen veranderen. In het geheim probeert ze het complot te ontrafelen.

1. Arrival
  2. Secrets
  3. Suspicion
  4. Certainty
  5. Betrayal
  6. Fate

Jammer had meer ingezeten je ziet het gelijk na 5 min met de blote borsten scène en ja dat preutse ging de hele serie door, soms wordt ik daar wel een beetje raar van al die politieke correctheid.

avatar van UmbraVitae
Leuk gegeven enzo, maar het is gewoon niet beister goed uitgewerkt en hierdoor komt het over als een eenvoudig sobere dramaserie. De cast kon er mee door, maar allemaal zo clean en braafjes, echt iets voor Netflix.

UmbraVitae schreef:

Inderdaad erg braaf ze zouden ook minimaal een 12 plus en nog beter een 16 plus Netflix moeten hebben.

Hele goede serie met een boel plottwists en o twikkeling. Mooie locatie, alles is top!