Mijn Series +

Raised by Wolves - Seizoen 1 (2020)

Drama / Sciencefiction

ontwikkeld door Aaron Guzikowski
met Travis Fimmel, Amanda Collin en Abubakar Salim

Twee androids hebben de missie gekregen om ergens op een planeet diep in het sterrenstelsel menselijke kinderen op te voeden. Wanneer de menselijke kolonie dreigt te worden vernietigd door religieuze meningsverschillen, komen de androids erachter dat werken in opdracht van mensen een onderschatte en uiterst ingewikkeld taak is.

1. Raised by Wolves
  8. Mass
  9. Umbilical
  10. The Beginning

avatar van 3 2 1 cut
Mooie trailer. En fijn om onze ‘Viking’ weer op het scherm te zien ! De special effects lokken mij ook.

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Eerste 2 afleveringen zijn geregisseerd door Ridley Scott.

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Nieuwe trailer geplaatst!

5 afleveringen gezien ...ben nu afgehaakt!

avatar van Corcicus
Het begint erg sterk, maar halverwege zakt het toch wat in. Op den duur zijn de plotgaten groter dan de gaten in planeet Kepler 22B of waar ze ook weer zitten. Sterke casting wel en leuk universum.

avatar van james_cameron
Na de spectaculaire eerste aflevering zakt de boel direct een beetje in, vooral door een tijdelijk gebrek aan plot, maar gaandeweg herpakt de reeks zich gelukkig, om toe te werken naar een spannende (en uiteraard deels onbevredigende) finale. Ontwikkeld door Ridley Scott, die ook tekende voor de regie van de eerste twee afleveringen. Zijn gevoel voor kleurgebruik en esthetiek komt duidelijk naar voren- de serie lijkt zich gevoelsmatig af te spelen in hetzelfde universum als Prometheus. Bij vlagen erg goed, dan weer zozo, maar uiteindelijk heb ik toch wel zin in het reeds aangekondigde tweede seizoen.

avatar van filmobsessie
Oke ineens krijgt de hoofdpersoon borsten en oja kan ineens vliegen. Oh en iedereen in 1x hun gezicht doen smelten met n hoge schril en bovennatuurlijke krachten haha hoe verzin je 't!!!
Het ziet er allemaal ook nog is heel goedkoop en kneuterig uit en dat van ridley scott? Vraag me af of hij er wel echt achter zit.

avatar van ZAP!
Hij (Ridley Scott) regisseerde twee afl. en was (ik neem aan voor diezelfde twee) ook exec. producer. Hij is al zeker niet de creator / ontwikkelaar en hij schreef er ook niet aan mee. Als de Imdb pagina klopt, en daar ga ik maar even van uit.