Mijn Series +

Flipped - Seizoen 1 (2020)

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Damon Jones en Steve Mallory
met Will Forte, Kaitlin Olson en Arturo Castro

Jann en Cricket Melfi zijn zelfbenoemde experts op het gebied van huisrenovatie maar kampen met een chronische werkloosheid. Ze zijn er echter zeker van dat ze het volgende grote tv-duo zijn op het gebied van huisontwerp. Hun dromen als tv-beroemdheden en glorie ontsporen wanneer ze worden ontvoerd door leden van een drugskartel en gedwongen worden hun dure huizen te renoveren.

1. An Artistic Vision
  8. Creative Differences
  9. Expanding Your Brand
  10. Escaping Bad Contracts
  11. The Work Is Never Quite Done

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.