Mijn Series +

Muppets Now - Seizoen 1 (2020)

Familie / Komedie

ontwikkeld door Chelsea DeVincent
met de stemmen van Matt Vogel, Eric Jacobson en Dave Goelz

Wanneer een gloednieuwe Muppet serie wordt klaargestoomd voor streaming, moet Scooter zich haasten om alle afleveringen op tijd te kunnen bezorgen. Hiervoor moet hij zich zien te navigeren door een chaos van obstakels, afleidingen en verscheidene ingewikkelde complicaties die de rest van de Muppet gang hem naar het hoofd gooien.

1. Due Date
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  • volgende aflevering: vrijdag 31 juli (aflevering 1, Disney+)

brrrrrrrrrrrrrrrrr

avatar van The Oceanic Six
I love the muppets.

Dit wil ik dan ook zeker zien.

Paar jaar terug was er al een nieuwe reeks, die alleen nooit heel goed meer is aangeslagen. Ondanks dat ik de reeks persoonlijk heel leuk vond.

The Muppets - Seizoen 1 (2015-2016)

avatar van kleintje 2
The Oceanic Six schreef:
I love the muppets.

Dit wil ik dan ook zeker zien.

The Muppets - Seizoen 1 (2015-2016)

Ja, vond ik ook echt wel een leuke series, met goede volwassen humor.