Mijn Series +

Muppets Now - Seizoen 1 (2020)

Familie / Komedie

ontwikkeld door Chelsea DeVincent
met de stemmen van Matt Vogel, Eric Jacobson en Dave Goelz

Wanneer een gloednieuwe Muppet serie wordt klaargestoomd voor streaming, moet Scooter zich haasten om alle afleveringen op tijd te kunnen bezorgen. Hiervoor moet hij zich zien te navigeren door een chaos van obstakels, afleidingen en verscheidene ingewikkelde complicaties die de rest van de Muppet gang hem naar het hoofd gooien.

1. Due Date
  2. Fever Pitch
  3. Getting Testy
  4. Sleep Mode
  5. The I.T. Factor
  6. Aflevering 6
  • volgende aflevering: vrijdag 14 augustus (aflevering 3, Disney+)

brrrrrrrrrrrrrrrrr

avatar van The Oceanic Six
I love the muppets.

Dit wil ik dan ook zeker zien.

Paar jaar terug was er al een nieuwe reeks, die alleen nooit heel goed meer is aangeslagen. Ondanks dat ik de reeks persoonlijk heel leuk vond.

The Muppets - Seizoen 1 (2015-2016)

The Oceanic Six schreef:
I love the muppets.

Dit wil ik dan ook zeker zien.

The Muppets - Seizoen 1 (2015-2016)

Ja, vond ik ook echt wel een leuke series, met goede volwassen humor.

avatar van Esteban
The Oceanic Six schreef:

Die was niet geweldig, maar zéker OK. Deze nieuwe wil ik ook wel zien.

avatar van kleintje 2
Is wel echt aan wennen hoor. Deadly en Piggy zijn wel grappig op het begin, maar het is erg snel en zeer kinderachtig. Vluchtig en het probeert teveel grappig te zijn terwijl dat het eigenlijk niet is (enkel Deadly en Piggy zijn nog echt leuk). En dan ook nog eens die verschrikkelijke stem van Kermit, helaas niet dezelfde als die van de 2015 serie, die overigens wel echt een sterke aanrader is voor Muppet liefhebbers. Ik zou deze eerste aflevering een 5/10 geven, om maar even eerlijk eraan te beginnen.

avatar van kleintje 2
Ze hadden de series wel beter kunnen overdenken. Het online gedoe is zo een corona middeltje. Ze hadden het wel mooi kunnen maken of laten aansluiten op de 2015 serie door het allemaal in een grote of meerdere studio's te laten plaatsvinden. Meer interactie tussen zowel de Muppets als de ster-gasten (die op zich erg leuk gekozen zijn). Het had een mooie voortzetting kunnen zijn ook met het verhaal tussen Piggy en Kermit, wat toen een open einde had.