Mijn Series +

The Muppets - Seizoen 1 (2015-2016)

Alternatieve titel: the muppets.

ontwikkeld door Bob Kushell en Bill Prady
met de stemmen van Steve Whitmire, Eric Jacobson en Dave Goelz

Een kijkje in het privé-leven van de Muppets. Relaties thuis en op het werk die ontstaan en eindigen, belangrijke mijlpalen in hun carrière, teleurstellingen en dromen: alles wordt blootgelegd van de levens van Kermit, Miss Piggy, Fozzie en de andere Muppets.

1. Pig Girls Don't Cry
  15. Generally Inhospitable
  16. Because... Love
avatar van Kos
Kos
Paar episodes gezien. Best leuk, maar mist toch beetje de oude charme.

avatar van W B
W B
Leuke serie. Niet speciaal, maar helpt je even een minuut of twintig relaxen. Heerlijk droge humor, met af en toe een knipoog naar volwassenen, aangezien de kinderen de humor niet begrijpen. Voor de rest blijft het op de vlakte. Eigenlijk zoals ik gewend van van de Muppets.

Komen we hier nou nooit vanaf in een woord vreselijk...

avatar van joolstein
Oh ik heb mij stem weggehaald! Ik dacht dat het de oude serie was! Deze heb ik nog niet gezien! Kan hier dus niet over oordelen! Als het net briljant is als de oude serie krijgt het zeker de sterren terug!

avatar van The Oceanic Six
Ontzettend geslaagde en oprecht geestige comeback van deze legendarische figuren. Iedereen kent de klassieke Muppet Show wel en ook de 2 vrij recente films kregen goede beoordelingen. En toen was er deze nieuwe serie, die men volledig om een talkshow van Miss Piggy heeft laten draaien, waarbij de overige Muppets in de crew zitten. Uitstekende keuze, want de serie kon best een nieuwe draai gebruiken en op deze manier konden er ook veel bekende sterren een gastrol krijgen, wat vaak leuk uitpakte, helemaal als ze in conflict met Miss Piggy raakte. Zij en Kermit zijn de hoofdrolspelers, na een break-up tussen beiden waar ze nog niet helemaal overheen zijn. De humor is ieder geval voor iedereen leuk, er zitten ieder geval behoorlijk wat volwassen grappen en verwijzingen in. Het mockumentary concept werkt goed en is bij vlagen grappig pijnlijk.

Kom maar op met een tweede seizoen!

Dikke 4*

Momenteel herhalen ze het iedere middag op SBS9. De eerste aflevering vond ik 2 jaar geleden niet zo goed. Maar ga het nogmaals een kans geven.

Toch wel érg grappig is deze serie. Erg veel humor zit er in. Leuk om gezien te hebben.