Mijn Series +

The Luminaries (2020)

Verenigd Koninkrijk
Avontuur / Mystery
Miniserie, 347 minuten

ontwikkeld door Claudia Bluemhuber, Claire McCarthy, Mona Qureshi, Christian Vesper, Timothy White, Andrew Woodhead, Tim Bevan, Eleanor Catton, Eric Fellner en Lucy Richer
met Eve Hewson, Eva Green en Márton Csókás

Negentiende eeuw, Nieuw-Zeeland. De goudkoorts is al begonnen wanneer politicus Alistair Lauderback in 1866 in een afgelegen huis een bewusteloze vrouw, een bewusteloze Maori man en een lijk aantreft. Lauderback neemt de vrouw mee naar de stad waar ze vanwege opiumgebruik gearresteerd wordt. Intussen wordt het lijk geïdentificeerd en begint de gevangenisbewaarder George Shepard een moordonderzoek. Negen maanden eerder in 1865 arriveert de jonge, veelbelovende Anna Wetherell in Nieuw-Zeeland. Na een romantische eerste ontmoeting stemt ze erin toe om haar medepassagier Emery Staines beter te leren kennen, maar de manipulerende toekomstvoorspeller Lydia Wells heeft andere plannen. .

1. Fingerprint
  2. The Place You Return
  3. Leverage
  4. The Other Half
  5. Paradox
  6. The Old Moon in the Young Moon's Arms

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.