Mijn Series +

The Umbrella Academy - Seizoen 2 (2020)

Actie / Fantasy

ontwikkeld door Steve Blackman, Jeremy Slater en Gerard Way
met Ellen Page, Tom Hopper en Emmy Raver-Lampman

Oktober 1989. 43 vrouwen, verspreid over de hele wereld, bevallen elk van een kind. Het bijzondere is dat geen enkele van de kersverse moeders zwanger was wanneer de dag begon. Sir Reginald Hargreeves, ook gekend als The Monocle, adopteert zes van die kinderen en bereid hen in de Umbrella Academy voor op het redden van de wereld, mocht dit ooit nodig zijn. Enkele jaren later brengt de plotse dood van Sir Hargreeves zes leden van de ondertussen uit elkaar gegroeide en opvallend disfunctionele familie opnieuw samen. Aan deze onwaarschijnlijke superhelden om het mysterie rond het overlijden op te lossen, alsook de dreigende apocalyps te voorkomen. Gebaseerd op de gelijknamige comics van Gerard Way.

1. Right Back Where We Started
  9. 743
  10. The End of Something

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Seizoen 2 is vanaf 31 juli te zien op Netflix.

avatar van horizons
Tof!

avatar van horizons
Eerste aflevering gezien. Leuk, maar wel typische intro aflevering.

Super serie, keek er al een poosje naar uit voor seizoen 2.

avatar van The Oceanic Six
Implosion schreef:
Super serie, keek er al een poosje naar uit voor seizoen 2.

En waarom is dit volgens jou de volle 5 sterren waard? Is seizoen 2 zo goed?

avatar van Binge-Watcher
Erg gaaf! Goed 2e seizoen, ik vond hem persoonlijk beter dan S1.