Mijn Series +

Nurses - Seizoen 1 (2020)

Canada

ontwikkeld door Vanessa Piazza, Adam Pettle, Tassie Cameron en Ilana Frank
met Tiera Skovbye, Natasha Calis en Jordan Johnson-Hinds

Vijf jonge mensen die in de verpleging werkzaam zijn aan de frontlinie van druk ziekenhuis in het centrum van Toronto worden gevolgd tijdens hun werkzaamheden en in hun dagelijkse leven. Ze wijden hun leven aan het helpen van anderen, maar aan de andere kant hebben ze ook veel moeite om zichzelf te helpen.

1. Incoming
  2. Undisclosed Conditions
  3. Friday Night Legend
  4. Chrysalis
  5. What Size Are Your Feet?
  6. Risky Behaviour
  7. Lifeboat
  8. Achilles Heel
  9. Mirror Box
  10. Lady Business

Eerste aflevering was veel belovend maar ja ik hou dan ook van ziekenhuis series.