Mijn Series +

Broke - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Alex Herschlag
met Pauley Perrette, Natasha Leggero en Jaime Camil

Jackie is een zelfverzekerde, hardwerkende alleenstaande moeder die samen met haar zoon in een buitenwijk woont. Ze is geschokt als haar rijke, vervreemde zuster, haar oprechte echtgenoot, Javier en de trouwe assistent van Javier op een dag op haar stoep staan en vragen om een ​​plek om te wonen. Javier's trustfund is hem afgenomen door zijn vader en het paar blijkt blut te zijn. Hierdoor worden de zussen gedwongen om weer een band op te bouwen met elkaar.

1. Pilot
  10. Sammy's Project
  11. Cinco De Mayo
  12. The Test
  13. Sammy's Party
  • volgende aflevering: donderdag 4 juni (aflevering 10)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.