Mijn Series +

The Walking Dead: World Beyond - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Drama / Horror

ontwikkeld door Scott M. Gimple en Matthew Negrete
met Alexa Mansour, Aliyah Royale en Nico Tortorella

The Walking Dead: World Beyond speelt zich af in Nebraska, tien jaar na het begin van de zombie-apocalyps. Twee zussen verlaten samen met twee vrienden een veilige comfortabele plek en trotseren bekende en onbekende gevaren op een belangrijke zoektocht. Ondertussen worden ze achtervolgd door degenen die hen willen beschermen en degenen die hen willen schaden. Sommigen zullen helden worden, sommigen zullen schurken worden. Maar ze zullen allemaal de waarheden vinden die ze zoeken.

1. Brave
  7. Truth or Dare
  8. The Sky Is a Graveyard
  9. The Deepest Cut
  10. In This Life
  • volgende aflevering: zondag 1 november (aflevering 5)

Dit is wel heel slecht ben bang dat het niet beter wordt.

stinissen schreef:
Dit is wel heel slecht ben bang dat het niet beter wordt.

Knap dat je al na vier afleveringen een cijfer kunt geven terwijl er nog zes moet komen.

Noud schreef:

Stem kun je en mag je na elke aflevering aanpassen alleen is hier jammer genoeg Nog geen rede voor.

avatar van The Oceanic Six
stinissen schreef:

Maar waarom zou je nu al willen stemmen? Wacht gewoon even denk ik dan.

Overigens ga ik dit niet kijken. TWD werd met het jaar slechter en Fear the walking dead was ook maar middelmatig. Ben echt klaar met de franchise. Ik kijk alleen over een jaar of 2 nog even de laatste twee seizoenen van TWD om de boel compleet te maken voor mezelf.

The Oceanic Six schreef:

Maar waarom zou je nu al willen stemmen? Wacht gewoon even denk ik dan.

Ik stem meestal gelijk omdat ik altijd nog mijn stem kan aanpassen , macht van de gewoonte.

avatar van Donkerwoud
Noud schreef:

Ik ben 't hier eigenlijk niet mee eens. Het is toch mijn ervaring dat je relatief vroeg in een serie al kunt doorhebben wat je eindoordeel gaat zijn. Het gebeurt zelden dat ik na vier afleveringen een cijfer geef en daar radicaal op terug moet komen. Daar sta ik overigens wel voor open. En daarnaast: als 't je de eerste vier uur ervan onvoldoende weet te raken, dan is dat toch op zichzelf een indicator dat er 'iets' niet klopt? Of dat de serie een tempo heeft wat jou niet aanspreekt?

avatar van horizons
Per aflevering een punt kunnen geven....

Je kunt net als bij IMDB na elke aflevering je waardering kenbaar maken.
En wie gaat er nu een hele serie uitkijken als het je niet bevalt? Ik nooit in elk geval...

avatar van The Oceanic Six
Rudie schreef:
Je kunt net als bij IMDB na elke aflevering je waardering kenbaar maken.

Ik kijk over het algemeen een serie zelfs geheel af. En anders minstens het lopende seizoen waar ik mee bezig ben.

Hoe kan je nu een eerlijk oordeel geven als je pakweg 1 van de 15 afleveringen hebt gezien?