Mijn Series +

Utopia Falls - Seizoen 1 (2020)

Canada
Drama / Muziek

ontwikkeld door R.T. Thorne
met Mickeey Nguyen, Devyn Nekoda en Robyn Alomar

Honderden jaren in de toekomst, in de laatste levende kolonie op aarde, in een stad genaamd New Babyl, worden vierentwintig tienerkandidaten gekozen om deel te nemen aan een jaarlijkse muzikale competitie genaamd The Exemplar. Voor iedereen is het een kans om hun naam in de geschiedenisboeken te schrijven, maar voor Aliyah, de onafhankelijke en avontuurlijke dochter van een stadsbestuurder, is het het begin van een ongelooflijk avontuur. Door de ontdekking van een mysterieus archief wordt ze blootgesteld aan hiphop, een oude vorm van muziekcultuur, waardoor ze alles wat ze ooit heeft gekend in twijfel trekt en haar wereld voor altijd zal veranderen.

1. The World Is Yours
  7. Lost Ones
  8. The Light
  9. Worst Behaviour
  10. If I Ruled the World

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.