Mijn Series +

Pandemic: How to Prevent an Outbreak - Seizoen 1 (2020)

Documentaire

ontwikkeld door Sheri Fink

Sinds jaar en dag maken wetenschappers zich zorgen over het karakter en de evolutie van de verschillende soorten griep die onze planeet reeds heeft gezien. Elk jaar opnieuw worden heel wat mensen verspreid over de wereld slachtoffer van deze aandoening. Ondanks het feit dat de gewone griep op het eerste zicht misschien onschuldig lijkt zijn er nog steeds (vaak oudere) mensen die aan de aandoening komen te overlijden. Pandemic: How to Prevent an Outbreak tracht alle prangende vragen die heersen rond de verschillende griepvirussen te beantwoorden en maakt meteen ook duidelijk hoe de strijd tegen een potentiële wereldwijde uitbraak in haar werk gaat.

1. It Hunts Us
  2. Pandemic Is Now
  3. Seek, Don't Hide
  4. Hold on to Your Roots
  5. Prayers Might Work
  6. Don't Stop Now

avatar van Dorstigjimmyke
Wel heel erg actueel. Heel interessante eerste aflevering.