ad
  • 8.089.369 stemmen

Snowpiercer - Seizoen 1 (2020)

Show titel: Snowpiercer

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 10

Datum van release: zondag 17 mei 2020

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Snowpiercer

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. 1. First, the Weather Changed

De bewoners van de Staart beramen hun volgende opstand. Hoofd Dienstverlening Melanie vraagt Layton, de leider van de Staartjes, om te helpen bij een onderzoek.

2. 2. Prepare to Brace

Na de poging tot opstand worden verschillende Staartjes gestraft. Layton en Remmer Till onderzoeken de eerste misdaad. Er doet zich een vreselijk ongeval voor.

3. 3. Access Is Power

Layton probeert Nikki te spreken en graaft in Seans verleden. Melanie en Roche horen over Kronole. Er wordt een afleiding gepland om de angst van passagiers te temperen.

4. 4. Without Their Maker

De jacht op de verdachte wordt opgevoerd na een nieuw misdrijf. Layton en Melanie ondervragen mensen voorin in de trein. De Staartjes zoeken informatie over Layton.

5. 5. Justice Never Boarded

Een proces tegen een verdachte van de moorden leidt tot een verrassende onthulling. Till viert een mijlpaal. Josie sluipt weg om Layton te zoeken.

6. 6. Trouble Comes Sideways

De Derde Klas wil protesteren tegen het vonnis. Layton probeert te herstellen. Melanie krijgt te maken met een ongekende noodsituatie in de trein.

7. 7. The Universe Is Indifferent

Melanie is bang dat er een duister geheim over de trein zal worden onthuld en zoekt Layton. Josie probeert Miles op te zoeken. Ruth heeft een onverwachte ontmoeting.

8. 8. These Are His Revolutions

De Eerste Klas confronteert Melanie met de vraag wie de trein bestuurt. Layton en zijn samenzweerders wagen een uiterste poging om bij de Machine te komen.

9. 9. The Train Demanded Blood

Commandant Grey, Ruth en de Folgers plannen een aanval op de rebellen. Layton ontdekt een schokkend feit. Melanie wacht in gevangenschap haar lot af.

10. 10. 994 Cars Long

Er ontstaat onrust aan boord van de trein als de leiding wordt overgenomen. Een verrassende verschijning geeft sommige passagiers hoop, maar boezemt andere angst in.

Serie gebaseerd op de gelijknamige film: Snowpiercer (2013) - MovieMeter.nl

• 20895 berichten

Ik hoop dat die beter was als de film toentertijd 2.5 gegeven.

jarno1975 (moderator)

Première is vervroegd naar 17 mei.

jarno1975 (moderator)

Komt ook wekelijks op Netflix beschikbaar, tegelijk met de uitzendingen op TNT.

avatar van Bubblez

Bubblez

avatar van machoclown_mm

machoclown_mm

Ik heb de film een 4,0 (8 dus) gegeven dus ben zeer benieuwd naar de serie.

avatar van horizons

horizons

• 1951 stemmen

Urgh, 1ste aflevering was nog niet heel sprankelend.

avatar van feenah

feenah

horizons schreef:

Urgh, 1ste aflevering was nog niet heel sprankelend.

Om maar te zwijgen over de tweede aflevering.

avatar van Corcicus

Corcicus

• 1911 berichten

De film was al zeer goed, maar de serie is voorlopig nog beter!

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Corcicus schreef:

De film was al zeer goed, maar de serie is voorlopig nog beter!

Dat hoorde ik al meer. Ik vond de film zeker niet slecht en ben best wel benieuwd naar deze serie, maar ik wacht liever tot het hele seizoen op Netflix staat zodat ik het in één ruk door kan kijken, want heb er een hekel aan als ik telkens een week moet wachten op een nieuwe aflevering.

avatar van Corcicus

Corcicus

• 1911 berichten

mcdaktari schreef:

... want heb er een hekel aan als ik telkens een week moet wachten op een nieuwe aflevering.

Begrijpelijk al vind ik wel dat je voor een goede serie wat geduld mag hebben. De serie is spannend, mooi gemaakt en er zit zelfs wat gore in. Heel het treingebeuren is beter uitgewerkt en je krijgt ook meer antwoorden dan in de film.

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Ben ik de enige die dit echt geen balhaar aan vind? Als film werkte het wel, Tilda Swinton zat daar ook nog eens in. Dit is het allemaal niet. Onlogisch en vervelend en ook best gezapig. Laat gewoon zoveel liggen, geen enkele character weet te boeien. Heb ook het idee dat deze serie er alleen maar is vanwege alle (terechte) buzz om Parasite.

Ik trek aan de noodrem en stap uit na 2 afleveringen.

Jammer, ik had me er in 1e instantie erg op verheugd.

avatar van Esteban

Esteban

Ik vond de verfilming al niet zoveel soeps, dus laat deze met een gerust hart aan mij voorbij gaan.

avatar van horizons

horizons

• 1951 stemmen

De film was goed, de eerste aflevering helemaal niet.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Netflix-serie 'Snowpiercer' krijgt 5 of 6 seizoenen! - SerieTotaal

Gaap. Dit gelul is altijd zo vermoeiend. De serie wordt gewoon na 1 of 2 seizoenen gecanceld. Kan me niet voorstellen dat dit überhaupt een heel boeiend concept voor een serie is. Ik vond de film al niet geweldig.

avatar van Tommeh_mm

Tommeh_mm

Ik heb 1 aflevering gezien en word er ook niet erg vrolijk van. De setting is leuk, maar uiteraard verre van origineel. En los daarvan stelt het allemaal weinig voor. Beetje standaard arm vs rijk verhaaltje, matig acteerwerk en overduidelijk een laag budget. De CGI is beroerd en de regie laat ook te wensen over. Ik geef het nog een paar afleveringen de kans, maar eigenlijk tegen beter weten in.

avatar van cales77

cales77

Warrig verhaal zeg. En ja de film vond ik dus heel leuk. Maar het nieuwe is er dus nu wel vanaf. En dan blijft er weinig over.

avatar van Heino1980

Heino1980 (moderator)

• 2070 stemmen

Bericht met gescheld/geschreeuw/hoofdletters verwijderd.

avatar van Harleen Quinzel

Harleen Quinzel

Ik geef zelden een show op....tenzij ik me er meer aan erger dan dat ik er plezier aan beleef. Ik heb het uitgehouden tot na episode 4 omdat ik wist dat een grote story arc dan opgelost werd, maar voel hoegenaamd geen incentive om verder te kijken. Het boeit gewoon niet. De film is een meesterwerkje van stylistische actie vermengd met sterke narratieve thema's, dit heeft niks van dat alles. Gewoon wandelende plotdevices in een paar wagonnetjes Er zijn te veel sterke shows in de watchlist om hier nog tijd aan te verspillen.