Mijn Series +

Dit Zijn Wij - Seizoen 1 (2019-2020)

Nederland

met Vincent van der Valk, Fockeline Ouwerkerk en Esmée van Kampen

De jonge ouders Johan en Anna proberen hun kinderen op de best mogelijke manier proberen op te voeden. Daarnaast volgen we ook nog drie andere personages, de 35-jarigen Katja, Kasper en Edgar. Ze worstelen met hun persoonlijke uitdagingen, maar hebben een ding gemeen: ze zijn allemaal op zoek naar liefde, waardering en voldoening in hun leven.

1. Dit Zijn Wij
avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Nederlandse remake van This Is Us

avatar van Donkerwoud
Gelukkig. We zouden maar zelf dingen moeten bedenken.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Precies. Om doodmoe van te worden!

De eerste aflevering was trouwens erg goed en het smaakt naar meer.

avatar van Donkerwoud
Het is wat houterig geacteerd en niet zo gelikt als een Amerikaanse productie, maar ik vond de eerste aflevering best oké.

HALVE TAMME. schreef:
Precies. Om doodmoe van te worden!

Eerst kijken dan oordelen.

Was top en doet niet onder van de originele versie, jammer dat ze ermee stoppen.

Binge watch waardige serie, sommige afleveringen waren top. Andere waren langdradig vanwege het concept om steeds één deel van het totale verhaal te willen vertellen.