Mijn Series +

Mega Mindy - Seizoen 1 (2006)

Belgiƫ
Avontuur / Misdaad

ontwikkeld door Gert Verhulst
met Free Souffriau, Louis Talpe en Fred van Kuyk

Mieke Fonkel en Toby zijn agenten op het politiebureau in het dorp van commissaris Migrain. Mieke heeft in het geheim echter een superheld alter ego genaamd Mega Mindy. Mieke is te verlegen om voor haar mening uit te komen. Vooral de ijdele, bazige commissaris Migrain misbruikt dit en laat vooral haar allerhande karweitjes doen. Mieke is stiekem ook verliefd op Toby, maar durft hem dat niet te vertellen. Het frustrerende is, dat Toby verliefd is op haar alter ego Mega Mindy. Mieke woont in het huis van opa en oma Fonkel achter het snoepwinkeltje. Opa Fonkel is uitvinder, maar buiten Mieke en oma Fonkel weet niemand dit. De grootste uitvinding van opa is de capsule waarin Mieke verandert in haar alter ego Mega Mindy.

1. De Snorrenbende
  10. De Groene Ratten
  11. De Foute Goochelaar
  12. Het Egyptisch Masker
  13. De Kerkgangster

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.