Mijn Series +

New Amsterdam - Seizoen 2 (2019-2020)

ontwikkeld door David Schulner
met Ryan Eggold, Freema Agyeman en Janet Montgomery

De briljante en charmante Dr. Max Goodwin is de nieuwste medische directeur van het oudste openbare ziekenhuis in Amerika. Zijn doel is om de bureaucratie te bestrijden en uitzonderlijke zorg te bieden. Hoe kan hij helpen? Dr. Goodwin wil de status quo verstoren en bewijzen dat hij er alles aan zal doen om dit onderbezette, slecht gefinancierde en ondergewaardeerde ziekenhuis nieuw leven in te blazen. Het enige ziekenhuis ter wereld dat ebola patiënten, gevangenen van Rikers Island en de president van de Verenigde Staten onder één dak kan onderbrengen. Hij wil het ziekenhuis terugbrengen naar de glorietijd waarin het op de kaart werd gezet.

1. Your Turn
  17. Liftoff
  18. Matter of Seconds
avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Serie is ingekort naar 18 afleveringen (was 22), i.v.m. de coronacrisis.