ad
  • 8.077.429 stemmen

New Amsterdam - Seizoen 2 (2019-2020)

Show titel: New Amsterdam

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 18

Datum van release: dinsdag 24 september 2019

New Amsterdam

Afleveringen Seizoen 2 (2019-2020)

1. 1. Your Turn

2. 2. The Big Picture

Max roept iedereen bij elkaar in een poging om het personeel van New Amsterdam op een dieper niveau te leren kennen. Dr. Castro breidt haar behandelplan uit voor meer patiënten.

3. 3. Replacement

We volgen het verhaal van Max Goodwin, de nieuwe medische directeur van een van de grootste en tevens meest complexe ziekenhuizen van New York: New Amsterdam. Bij Max Goodwin staat de patiënt voorop en in New Amsterdam probeert hij de bureaucratie te doorbreken om zo de beste zorg te bieden aan zijn patiënten. Max grijpt zijn kans op een nieuwe assistent. Iggy worstelt om erachter te komen wat de oorzaak is van een ziekte in de unit. Kapoor krijgt schokkend nieuws.

4. 4. The Denominator

Wanneer Iggy en Kapoor ontdekken dat een patiënt lijdt aan loodvergiftiging, worden ze gedwongen de stad aan te pakken.

5. 5. The Karman Line

6. 6. Righteous Right Hand

Wanneer een groep vrouwen op een retraite in de ED terechtkomt, krijgt Max verontrustende informatie die een patiënt in gevaar zou kunnen brengen.

7. 7. Good Soldiers

Wanneer Kapoor een patiënt introduceert in de PTSS-groep van Iggy, veroorzaakt een creatief behandelplan onrust. Sharpe ontdekt een lang bewaard geheim over een patiënt dat leidt tot problemen voor Max en het bestuur.

8. 8. What the Heart Wants

Het verdriet van Max komt tot een hoogtepunt en Bloom zet een ​​belangrijke stap in haar herstel.

9. 9. The Island

Wanneer een gevangene binnenkomt met een ziekte die te voorkomen was gaan Max, Sharpe en Iggy rechtstreeks naar de bron, Rikers Island. Ondertussen worstelt Bloom met haar herstel.

10. 10. Code Silver

Helen en Max bevinden zich in een situatie die hen hun leven zou kunnen kosten. Ondertussen moet Bloom haar pijn opzij zetten om een ​​patiënt in nood te helpen en Iggy moet de problemen in zijn huwelijk onder ogen zien.

11. 11. Hiding Behind My Smile

Max en Luna maken vrienden op een onverwachte plek, terwijl hij worstelt met de realiteit dat hij een alleenstaande vader is. Ondertussen zet Kapoor een grote stap om zijn gezin te helpen.

12. 12. 14 Years, 2 Months, 8 Days

Sharpe heeft een belangrijk besef dat haar carrière zal beïnvloeden.

13. 13. A Good Death

De dokters laten zich door niets of niemand tegenhouden om hun patiënten te helpen. Reynolds moet een belangrijke beslissing nemen over zijn carrière.

14. 14. Sabbath

Max moet haast maken om het budget aan te passen, zodat zijn personeel gewoon betaald kan worden. Kapoor maakt kennis met een apparaat dat de toekomst heeft in de geneeskunde. Iggy gaat tegen de bestaande protocollen in om een diagnose te bewijzen. Bloom krijgt een onverwacht bezoek.

15. 15. Double Blind

Max sluit de spoedeisende hulp en wil een grote verandering doorvoeren, om de epidemie rond zware pijnstillers een halt toe te roepen. Sharpe gaat heel ver om haar punt te maken.

16. 16. Perspectives

Max, Bloom en Reynolds bijten zich vast in het verleden van een patiënt, met het risico aangeklaagd te worden. Iggy confronteert een school met haar onderwijsbeleid. Kapoor laat zich leiden door bijgeloof.

17. 17. Liftoff

Max verdiept zich in crowdfunding. Reynolds loopt zijn laatste rondes in het ziekenhuis. Kapoor steunt een oud-piloot met het accepteren van zijn dwarslaesie.

18. 18. Matter of Seconds

In het ziekenhuis vertonen meerdere patiënten dezelfde alarmerende symptomen. Sharpe en Bloom proberen uit te vinden wat er aan de hand is. Max ontmoet een kind met een zeldzame aandoening en probeert hem in een medisch onderzoek te betrekken. Iggy probeert de lieve vrede te bewaren bij een gescheiden stel.

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator)

Serie is ingekort naar 18 afleveringen (was 22), i.v.m. de coronacrisis.