Mijn Series +

Harrow - Seizoen 1 (2018)

Australiƫ / Verenigde Staten

ontwikkeld door Stephen M. Irwin en Leigh McGrath
met Ioan Gruffudd, Anna Lise Phillips en Darren Gilshenan

Dr. Daniel Harrow is een forensisch patholoog met een totale minachting voor gezag. Hij is bereid elke regel te overtreden, zolang hij slachtoffers maar een stem kan geven om te onthullen wat er met hen is gebeurd. Dankzij zijn werkwijze is hij in staat zelfs de meest bizarre zaken op te lossen. Wanneer een vreselijk geheim uit zijn verleden onthuld dreigt te worden, moet hij al zijn forensische vaardigheden gebruiken om dit voor altijd verborgen te houden.

1. Actus Reus
  7. Pia Mater
  8. Peccata Patris
  9. Lex Talionis
  10. Mens Rea
Lijkt me een leuke Serie, maar mijn Engels is niet zo goed voor een hele aflevering te kijken

Ik begrijp niet zo goed waarom Amazon Prime dit zonder ondertiteling doet

Zo ook sommige Series zomaar met Seizoen 8 tot 10 laten beginnen