Mijn Series +

The Blacklist - Seizoen 7 (2019-2020)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Jon Bokenkamp
met James Spader, Megan Boone en Harry Lennix

Raymond "Red" Reddington is een van de meest gezochte criminelen ter wereld. Op een dag geeft hij zich vrijwillig aan op het hoofdkantoor van de FBI. Hij beweert dat hij de politie wil helpen om alle gevaarlijke terroristen en misdadigers op zijn persoonlijke zwarte lijst onschadelijk te maken. Maar hij heeft een belangrijke voorwaarde: Red wil enkel spreken met Elizabeth Keen, een FBI-profiler zonder de minste ervaring...

1. Louis T. Steinhil
  17. Brothers
  18. Roy Cain
  19. The Kazanjian Brothers

avatar van The Oceanic Six
Eigenlijk is er helemaal niks mis met dit seizoen, ook al geef ik er maar een gemiddeld cijfer aan. Nog altijd zit er een zichtbaar goed budget in de serie, is het acteerwerk goed, is James Spader nog altijd fantastisch en ziet het er flitsend uit. Maar de reeks lijkt teveel op elkaar en loopt veel te lang door. Ieder geval zo lang dat ik er al een tijdje op uitgekeken ben. Toch heb ik het nog een paar seizoenen geprobeerd, maar dit was mijn laatste seizoen. Ik hoopte stiekem dat deze serie gewoon met 5 of 6 seizoenen was gestopt, maar dit blijft lopen en er komt sowieso nog een achtste seizoen. Misschien kijk ik alles over een paar jaar nog af, maar voor nu is het goed geweest. Ook al was het ook dit seizoen zeker niet verkeerd.