Mijn Series +

Divorce - Seizoen 3 (2019)

ontwikkeld door Sharon Horgan
met Sterling Jerins, Charlie Kilgore en Talia Balsam

Frances komt op een punt in haar leven dat ze haar leven én huwelijk overdenkt en concludeert dat ze niet gelukkig is. Ze besluit om een scheiding aan te vragen. Haar man weet in eerste instantie niet waar het is mis gegaan, maar stukje bij beetje blijkt dat de waarheid ergens in het midden ligt. Bovendien komt Frances erachter dat een nieuw leven beginnen na haar huwelijk ook niet zo eenvoudig is.

1. Charred
  2. Miami
  3. Gaps & Bunches
  4. Bad Manners
  5. Away Games
  6. Knock Knock

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.