Mijn Series +

Slasher - Seizoen 3 (2019)

Alternatieve titel: Solstice

Horror / Thriller

ontwikkeld door Aaron Martin
met Steve Byers, Lovell Adams-Gray en Brandon Jay McLaren

30 jaar geleden werd in het stadje Waterbury, de ouders van Sarah Bennett vermoord door de "The Executioner" Nu keert Sarah Bennett samen met haar man Dylan, terug naar haar geboortestad. Ze worden het middelpunt van een serie gruwelijke moorden gebaseerd op de alom bekende zeven zonde. The Executioner" is terug! Maar Tom Winston - de eerste "Executioner"- zit achter de tralies, wie is nu deze nieuwe persoon achter het masker? Als de moorden escaleren, onthullen lang begraven geheimen zich. Hierdoor is iedereen om haar heen een verdachte ... of een slachtoffer.

1. 6am to 9am
  7. Midnight to 3am
  8. 3am to 6am
avatar van ZZ TOP
Helemaal niet verkeerd.

Ondank de gave kills in de eerste aflevering, had ik toch nog mijn twijfels. Maar naarmate de serie vorderde werd het steeds interessanter. Het verhaal zat ook prima in elkaar.
De kills zijn goed in beeld gebracht en zijn een waar bloedfestijn. Zoals grindhouse62 al zei is dit voor de grote fans van bloed en gore een must see.

Wel leuk, alleen de politieke agenda van de makers past niet in zo een soort serie. Hierdoor minimaal 0,5 ster minder. Moslimmeisje is aardig, blank blond meisje is een trut, kale gast slaat vrouw, oude blanke man is racistisch en homofoob, lesbisch stel wordt gepest. Lag er te dik bovenop. Beetje irritant. Verrassing was daardoor wel dat blanke racist overleefd.