Mijn Series +

Slasher - Seizoen 1 (2016)

Alternatieve titel: The Executioner

Horror / Thriller

ontwikkeld door Aaron Martin
met Katie McGrath, Brandon Jay McLaren en Wendy Crewson

30 jaar geleden werd in het stadje Waterbury, de ouders van Sarah Bennett vermoord door de "The Executioner" Nu keert Sarah Bennett samen met haar man Dylan, terug naar haar geboortestad. Ze worden het middelpunt van een serie gruwelijke moorden gebaseerd op de alom bekende zeven zonde. The Executioner" is terug! Maar Tom Winston - de eerste "Executioner"- zit achter de tralies, wie is nu deze nieuwe persoon achter het masker? Als de moorden escaleren, onthullen lang begraven geheimen zich. Hierdoor is iedereen om haar heen een verdachte ... of een slachtoffer.

1. An Eye for an Eye
  2. Digging Your Grave with Your Teeth
  3. Like as Fire Eateth up and Burneth Wood
  4. As Water Is Corrupted Unless It Moves
  5. Ill-gotten Gains Take Away the Life of Those Who Get It
  6. The One Who sowa to His Own Flesh Will from the Flesh Reap Corruption
  7. In the Pride of His Face the Wicked Does Not See Him
  8. Soon Your Own Eyes Will See the Source and Cause and Give You Their Own Answer to the Mystery
Lijkt me erg cool

avatar van joolstein
Ja mij ook! Sowieso ga ik de zender Chiller wel gaaf vinden denk ik! Wie wil dat nu niet een zender met alleen maar Horror?

avatar van 606
Wat voor zender is dat ?

avatar van joolstein
Een zender van NBCUniversal waar ook SyFy onder valt! Dit is de link ernaar: Volgens mij is de film"The Boy"ook van hun en binnenkort dasn deze serie.

avatar van 606
Daar moet je extra voor betalen zeker.

avatar van joolstein
Goed mogelijk!! Geen idee verder.

avatar van tattoobob
En weet iemand of dit het kijken waard is....want dan zet ik de pilot ff op

avatar van joolstein
tattoobobIk heb de eerste vier afleveringen nu gekeken maar heel sterk is het niet! Wel aardig! Ik moet de rest nog kijken maar denk dat de serie voor mij ongeveer tussen de 2,5 en 3 sterren gaat belanden. Het is meer een veilige thriller dan echte horror. De kills zijn wel mooi!

avatar van tattoobob
Dank je voor je reactie.....ik weet genoeg,ik sla hem over

Ik ga hem wel kijken

avatar van Robbie.T.
Oef.. dat was een lange zit. Pijnlijk slechte serie die met name door het belabberde acteerwerk en volslagen onzinnige verhaal opvalt. Met name de hoofdrolspeelster doet het slecht; met slechts één gezichtsuitdrukking gaat ze elke situatie aan en haar zware Ierse accent komt om de zoveel zinnen naar boven. Het verhaal slaat daarnaast ook nergens op; er worden enkel en alleen onlogische keuzes gemaakt en bij vrijwel alles vraag ik me af 'maar waarom dan?'
Ik keek hier best naar uit, maar helaas stelt de serie zwaar teleur.

avatar van AOVV
Ik heb zo'n beetje hetzelfde gevoel als Robbie.T. hierboven, maar ben toch net wat positiever in mijn oordeel. Ja, het acteerwerk is niet bepaald sterk, en dat kan evenmin van het verhaal gezegd worden, maar enkele plottwists waren toch behoorlijk verrassend. Ook de zweem van mysterie die rond The Executioner hing, was interessant, maar aan de andere kant maakte dat de laatste aflevering in feite tot een grote sof.

Ik ga toch ook seizoen 2 kijken, in de hoop dat de makers uit hun fouten hebben geleerd, en ditmaal een spannender verhaal kunnen brengen met een finale die wel de moeite is.

2,5 sterren

avatar van Josb1965
Ik Kijk hem bij Netflix

avatar van daan258
Aardig voor even tussendoor maar ondanks de 8 episodes vond ik het af en toe zelfs wat aan de lange kant.
Redelijk goed mee vermaakt en vooral tegen het eind word het wel wat beter. Het acteerwerk is inderdaad niet al te best. Of ik het 2e seizoen zal bekijken weet ik nog niet.

avatar van theo79
Hier net de eerste aflevering van gekeken en die was redelijk goed te doen. Het actweerwerk is zoals hierboven ook al vaker gezegt wordt iets aan de magere kant maar slecht vind ik het ook weer niet. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar de volgende aflevering(en).

avatar van theo79
Heb nu 5 afleveringen gezien en vind dit toch wel een leuke serie. Het acteerwerk mag dan mischien niet altijd even sterk zijn maar de serie komt daar in dit geval prima mee weg. Tot nu toe vind ik deze serie ook beter dan gedacht en gehoopt.

avatar van theo79
Heb het seizoen afgerond en vond het zeker niet verkeerd. Ik vond alleen de laatste aflevering net wat minder dan de andere afleveringen. Ik zat de hele tijd aan een beoordeling van 4 sterren te denken maar door de laatste aflevering worden het er 3,5.

Op naar seizoen 2!

avatar van Joyce41
Vond het geen slechte serie en tot op het eind verassend.