Mijn Series +

The Murders - Seizoen 1 (2019)

Canada
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Damon Vignale
met Jessica Lucas, Dylan Bruce en Terry Chen

Kate Jameson is een onervaren politie inspecteur die belast is met moordzaken. Ze worstelt met het feit dat haar nalatigheid de oorzaak is van de dood van een collega. Jameson werkt samen met rechercheur Mike Huntley met wie ze de zaak van een mysterieuze seriemoordenaar die muziek gebruikt voor destructieve doeleinden onderzoekt .

1. The Long Black Veil
  2. Heist
  3. Queen of Hearts
  4. Never Kissed a Girl
  5. Toxic
  6. Black & Blue
  7. In My Feelings
  8. Stereo
  • volgende aflevering: woensdag om 21:30 uur (aflevering 8, FOX)
avatar van Rouge
Door de trailers veel van verwacht, maar de afleveringen die tot nu toe zijn geweest vond ik teleurstellend.

avatar van Paulus83
Jessica Lucas is prima op dreef maar de hele serie is oninteressant. 13 in een dozijn.