Mijn Series +

FlashForward - Seizoen 1 (2009-2010)

Drama / Sciencefiction

ontwikkeld door David S. Goyer en Brannon Braga
met Courtney B. Vance, Jack Davenport en Sonya Walger

Een mysterieuze gebeurtenis veroorzaakt dat bijna iedereen op de planeet tegelijkertijd het bewustzijn verliest gedurende 137 seconden. Gedurende deze black-out zien de mensen wat er gaat gebeuren in zijn of haar leven op 29 april 2010, wat neerkomt op een half jaar in de toekomst. Deze gebeurtenis wordt de wereldwijde Flashforward genoemd. Een team van FBI-agenten uit Los Angeles begint, onder leiding van Stanford Wedeck, een onderzoek om te bepalen wat er is gebeurd, waarom, en of het weer zal gebeuren.

1. No More Good Days
  20. The Negotiation
  21. Countdown
  22. Future Shock
avatar van locutus
Geen topserie maar toch jammer dat er geen vervolg kwam #somanyquestions

avatar van Madeliefje
They left us hanging, inderdaad.. Vond 'm leuk toen!

avatar van mrdig
Begon erg sterk maar kon dat niveau niet vasthouden. Toch een intrigerende spannende serie wel.

Een gemiste kans iig, had nog leuk kunnen worden.

jakkepoes
Vond de eerste paar delen het interessantst. Daarna wisten ze niet helemaal welke kant het verhaal zou moeten opgaan heb ik het idee.
De acteurs waren wel weer fijn om te zien.