Mijn Series +

Strike Back - Seizoen 7 (2019)

Alternatieve titel: Strike Back: Silent War

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie

ontwikkeld door Chris Ryan
met Warren Brown, Daniel MacPherson en Alin Sumarwata

Strike Back is een verhaal van bedrog, verlossing en wraak. Dit alles speelt zich af in de aaneengeschakelde levens van twee voormalige soldaten, nu leden van Section 20, een ultrageheime spionageafdeling van het Britse leger die zich toespitst op doelwitten met een hoge risicograad en dito prioriteit.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
avatar van Dorstigjimmyke
Nu kom ik opeens dit seizoen tegen. Ik dacht dat ze ermee waren opgehouden na seizoen 5. Natuurlijk niet de meest hoogstaande serie, maar wat keek dit lekker weg. Veel actie, af en toe wat leuke humor en de dames zijn bijzonder knap in deze serie. Keek dit altijd met mijn vader, met een lekkere Grimbergen. Ik ga dit toch terug oppikken.

avatar van Phantasm
Dit seizoen was weer stukken beter dan zijn voorganger met genoeg actie 's.