Mijn Series +

Strike Back - Seizoen 5 (2015)

Alternatieve titel: Strike Back: Legacy

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie

ontwikkeld door Chris Ryan
met Philip Winchester, Sullivan Stapleton en Robson Green

Strike Back is een verhaal van bedrog, verlossing en wraak. Dit alles speelt zich af in de aaneengeschakelde levens van twee voormalige soldaten, nu leden van Section 20, een ultrageheime spionageafdeling van het Britse leger die zich toespitst op doelwitten met een hoge risicograad en dito prioriteit.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
avatar van locutus
Supervette actieserie! Ja, totaal over de top, maar over shootouts en mooie vrouwen niet te klagen!

avatar van Dorstigjimmyke
locutus schreef:

Inderdaad. Het hoeft voor mij niet altijd een serieus verhaal te hebben. Heerlijke actie en ik weet niet of ik het #MeToo-tijden nog mag zeggen: prachtig vrouwelijk schoon.

avatar van Phantasm
Het beste seizoen tot nu toe, verslavende serie met geweldige actie 's.