Mijn Series +

Shark - Seizoen 1 (2006-2007)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Ian Biederman
met James Woods, Danielle Panabaker en Sophina Brown

Winnen is het enige wat telt en winnen doet hij! De genadeloze advocaat Sebastian Stark weet de regels naar zijn hand te zetten, het systeem te manipuleren, openbare aanklagers te vernederen en meedogenloze criminelen op vrije voeten te krijgen. Maar de dood van een onschuldige vrouw zet Starks wereld op zijn kop en doet hem besluiten om in dienst te treden bij de afdeling zware misdrijven van het Openbaar Ministerie in Los Angeles. Als hoofd van een veelbelovend maar onervaren team openbare aanklagers doet Stark er alles aan om het recht te laten zegevieren.

1. Pilot
  19. Porn Free
  20. Fall From Grace
  21. Strange Bedfellows
  22. Wayne's World 2: Revenge of the Shark

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.