Mijn Series +

Shark - Seizoen 2 (2007-2008)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Ian Biederman
met James Woods, Danielle Panabaker en Sophina Brown

Winnen is het enige wat telt en winnen doet hij! De genadeloze advocaat Sebastian Stark weet de regels naar zijn hand te zetten, het systeem te manipuleren, openbare aanklagers te vernederen en meedogenloze criminelen op vrije voeten te krijgen. Maar de dood van een onschuldige vrouw zet Starks wereld op zijn kop en doet hem besluiten om in dienst te treden bij de afdeling zware misdrijven van het Openbaar Ministerie in Los Angeles. Als hoofd van een veelbelovend maar onervaren team openbare aanklagers doet Stark er alles aan om het recht te laten zegevieren.

1. Gangster Movies
  13. Bar Fight
  14. Leaving Las Vegas
  15. One Hit Wonder
  16. Wayne's World 3: Killer Shark

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.