Mijn Series +

Komedie / Drama
Miniserie, 177 minuten

ontwikkeld door Lisa Osborne
met Miranda Richardson, Anna Chancellor en Poppy Miller

Zoals elk jaar verhuurt Miss Elizabeth Mapp in de zomermaanden een gedeelte van haar prachtige huis. Deze zomer komt mevrouw Emmeline Lucas er wonen. Nog niet zo lang geleden verloor Emmeline Lucas haar man. Ze ziet haar komst in Tilling als de perfecte gelegenheid om opnieuw te beginnen. Lucas, Lucia voor intimi, neemt haar beste vriend Georgie Pillson mee omdat ze niet zonder hem kan. Lucia blijkt echter erg veel op Mapp te lijken. Ze is ijdel en allesbehalve onzeker. Er is een nieuwe 'it-girl' in Tilling en Mapp voelt zich bedreigd. Ze doet er dan ook alles aan om Lucia weg te jagen uit ‘haar’ dorpje, maar het wil maar niet werken. Mapp dreigt alles te verliezen wat haar lief is. Haar sociale kring, grote huis en het belangrijkste, haar status. Tilling verandert in een oorlogsgebied waarbij de twee vrouwen er alles aan doen om elkaar te overtreffen. Wie wordt de nieuwe 'it-girl' van Tilling?

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
Ik verwachte een soort Downton Abbey maar was het helaas niet , voor mijn persoonlijk te luchtig en te veel komedie.