Mijn Series +

Roast Battle - Seizoen 1 (2018)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Spelprogramma

met Jimmy Carr, Brian Moses en Russell Brand

Twee comedians op een podium, drie juryleden aan een tafel en een stroom van beledigingen. Onder het toeziend oog van wereldberoemde comedians Jimmy Carr, Russell Brand en Katherine Ryan gaan de stand-up talenten elkaar op het podium te lijf. Niemands kledingstijl, seksleven of moeder is veilig. De kopjes thee worden neergezet en alle Britse beleefdheid verdwijnt als sneeuw voor de zon. Hoe harder je de kakelende lach van Carr door de ruimte hoort schallen, hoe beter je het doet.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van Robbie.T.
Ja hoor, de Roast Battle is overgevlogen naar de Britten. Er werd gevreesd dat het een enorme flop zou worden, maar zelfs The Guardian was behoorlijk positief over de eerste aflevering.

Op dit moment wordt het ook uitgezonden op Comedy Central Nederland. Wat een verademing is, (zoals zo vaak bij Britse shows) is dat er weinig poespas bij komt kijken. Waar bij de Amerikaanse variant veel herrie, geschreeuw en nonsense aanwezig is, staan de komieken centraal in deze Britse variant. Ik geef het zeker een kans.