• 8.670.597 stemmen

Genre: Drama / Actie

Ontwikkeld door: Craig Mazin en Neil Druckmann

Met onder meer: Pedro Pascal, Bella Ramsey en Gabriel Luna

Release datum: zondag 15 januari 2023

Eerst uitgezonden op: HBO (Verenigde Staten)

• HBO Max Bekijk via HBO Max
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot The Last of Us

Twintig jaar nadat de moderne beschaving is verwoest wordt Joel ingehuurd om de veertienjarige Ellie uit een quarantainegebied weg te smokkelen. Deze ogenschijnlijk gemakkelijke taak verwordt vlug tot een ongelooflijk zware reis, aangezien ze beiden de gehele post-pandemische Verenigde Staten door moeten trekken, en op elkaar aangewezen zijn teneinde dit te kunnen overleven.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Social Media

Alle Media

Meningen over The Last of Us

avatar van movie freak84

movie freak84

dinsdag 31 januari 2023
The Last of Us seizoen 1 Wat een geweldig begin van de serie. Het pakt je vanaf het begin. Zal niks verklappen maar dit smaakt naar meer. Voor nu een 4.5

AN3CCAHNPO

dinsdag 31 januari 2023
The Last of Us seizoen 1
Spoilalot schreef:
Ik vond de twist van de Bill en Frank storyline in vergelijking met de game eigenlijk wel heel mooi en tevens goed geacteerd. Het is allemaal wellicht wat te toevallig, maar ik vond het een fijne backstory met een ontroerende draai. [user=10567]zoutzak[/user], er zullen ongetwijfeld homofobe reacties van deze episode komen.
Het is inderdaad een mooie episode, maar ze wijken in mijn ogen iets te ver af van de game. Ik ben zeker geen homofoob maar ze hebben dat deel wel erg uitgemolken om toch even te laten zien dat ze achter de lhbt gemeenschap staan, zou de serie bijv. 10 jaar geleden opgenomen zijn, zag deze episode er in dat geval anders uit denk ik In de game zijn het gewoon partners die met elkaar leefden.