• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.405 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.114 gebruikers
  • 9.378.220 stemmen

Toevoegverzoeken

zoeken in:

606

• 23876 berichten
  • 12274 stemmen

Alamaailma Trilogia

Minna Virtanen - IMDb

stinissen (crew series)

• 23449 berichten
  • 76943 stemmen

seizoen 2 en 3 van Durrells, The svp

Kondoro

• 11522 berichten
  • 2866 stemmen

Alles van Ghost Adventures!

Ghost Adventures (TV Series 2008– ) - IMDb

stinissen (crew series)

• 23449 berichten
  • 76943 stemmen

3 2 1 cut

• 1067 berichten
  • 98 stemmen

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Hoi ! Is het iets om ‘De Luizenmoeder’ toe te voegen ? Heeft een enorm leuk en ook goed begin. Of past deze serie niet in het format van deze site ?

Alles van De Luizenmoeder kijk je op npo.nl

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Damnation (TV Series 2017– ) - IMDb - m.imdb.com

Verassend dat deze er nog niet was.

Germ_mm

• 19 berichten
  • 128 stemmen

Ik ben nieuw op deze site, dus allicht is het al eerder besproken. Maar moet je echt bij het toevoegen van een seizoen bij iedere aflevering een plot meegeven? Dat zou dus betekenen wanneer de plots niet online beschikbaar zijn ik zelf iets moet bedenken?

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

c.dragon welkom op TvMeter en leuk dat je gelijk aan de slag wil met toevoegen. Onderaan de pagina vind je onze wiki met de spelregels, die kun je even doornemen.

Plots per afleveringen zijn verplicht. We komen zelden tegen dat plots nergens online te vinden zijn. Om welke serie gaat het?

Germ_mm

• 19 berichten
  • 128 stemmen

Ik ben nu bezig met oudere series. Van bijvoorbeeld Vrienden voor het Leven staat er slechts één seizoen op de website. De plots van de latere seizoenen zijn echter nergens te vinden.

Ondertussen ben ik de plots van IMDB voor Roseanne aan het vertalen naar het Nederlands. Pff, wat een werk.

Is een algemene regel niet genoeg? Dan wordt de website sneller compleet.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

c.dragon nee, deze website, en alle andere Meter-sites, is opgericht met de gedachte om inhoudelijk zo compleet mogelijk te zijn. Zo onderscheiden we ons van andere websites.

Benieuwd naar je Roseanne toevoeging!

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

Germ_mm schreef:

Ondertussen ben ik de plots van IMDB voor Roseanne aan het vertalen naar het Nederlands. Pff, wat een werk.

Ahum:

Roseanne:

s4

s5

s6

s7

s8

s9

Ik had ze al eens geplaatst in een topic, maar dat zou ik moeten opzoeken. -edit- dat was in dit topic (zoek op: roseanne). Check andere posts van mij voor meer Nl. plots, voor wie interesse heeft. Je kan ook op mijn profiel op Scribd klikken, geloof ik.

Germ_mm

• 19 berichten
  • 128 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
Ahum:

Roseanne:

s4

s5

s6

s7

s8

s9

Ik had ze al eens geplaatst in een topic, maar dat zou ik moeten opzoeken. -edit- dat was in dit topic (zoek op: roseanne). Check andere posts van mij voor meer Nl. plots, voor wie interesse heeft. Je kan ook op mijn profiel op Scribd klikken, geloof ik.

Bedankt ZAP!, ik had ze ook al vertaald maar daar waren wat opmerkingen op. Ik ga nu die van jou er maar bij zetten.

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

brawljeff schreef:

We komen zelden tegen dat plots nergens online te vinden zijn. Om welke serie gaat het?

Ik dacht dat er regelmatig series waren zonder plots... 'Hertenkamp' bv., ik vraag me af of daar binnen afzienbare tijd nog plots van te vinden zullen zijn...

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

beek0369 ik kom het zelden tegen, behalve bij sommige seizoenen van Bassie en Adriaan.

Als je van tevoren aangeeft dat je een seizoen gaat kijken, staan we zelfbedachte plots toe. Anders moeten die seizoenen toch echt wachten.

(verwijderd)_mm

• 43 berichten
  • 0 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
Ik dacht dat er regelmatig series waren zonder plots... 'Hertenkamp' bv., ik vraag me af of daar binnen afzienbare tijd nog plots van te vinden zullen zijn...
Met een aantal aanpassingen zijn hier prima plots van te maken.

https://www.thetvdb.com/?tab=season&seriesid=125601&seasonid=148951&lid=13

ZAP!

• 5466 berichten
  • 3626 stemmen

Als dat compleet is, is dat goed nieuws. Bedankt!

(verwijderd)_mm

• 43 berichten
  • 0 stemmen

IMDb/wiki geven maar weinig duidelijkheid. Mijnserie heb je niks aan (Hertenkamp staat daar namelijk

niet op). Met één bron werken (als er niets anders voor handen is) is toch geen probleem? Aantal afleveringen wordt aangegeven. Uitzenddatums worden ook aangegeven, en met een beetje puzzelen

kan je leuke plots maken. Aangezien de rest het laat afweten is TVDB in mijn ogen een betrouwbare bron.

Als dat compleet is.
Zoals ik het zie, ziet het er compleet uit.

Ik verwacht dan ook dat Hertenkamp er morgen op staat

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.