- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Toevoegverzoeken
Toevoegverzoeken
606
-
- 23876 berichten
- 12274 stemmen
Alamaailma Trilogia
ZZ TOP
-
- 507 berichten
- 2193 stemmen
stinissen (crew series)
-
- 23449 berichten
- 76943 stemmen
stinissen (crew series)
-
- 23449 berichten
- 76943 stemmen
Hij staat nu op IMDB Papadag (TV Series 2017–2018) - Reference View - IMDb
stinissen (crew series)
-
- 23449 berichten
- 76943 stemmen
Seizoen 3 en 4 van Outlander (TV Series 2014– ) - Episodes - IMDb
stinissen (crew series)
-
- 23449 berichten
- 76943 stemmen
seizoen 2 en 3 van Durrells, The svp
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Kondoro
-
- 11522 berichten
- 2866 stemmen
Alles van Ghost Adventures!
stinissen (crew series)
-
- 23449 berichten
- 76943 stemmen
The Village (TV Series 2013– ) - Reference View - IMDb 2 seizoenen elk 6 afleveringen
stinissen (crew series)
-
- 23449 berichten
- 76943 stemmen
stinissen (crew series)
-
- 23449 berichten
- 76943 stemmen
3 2 1 cut
-
- 1067 berichten
- 98 stemmen
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
Hoi ! Is het iets om ‘De Luizenmoeder’ toe te voegen ? Heeft een enorm leuk en ook goed begin. Of past deze serie niet in het format van deze site ?
606
-
- 23876 berichten
- 12274 stemmen
FAC73
-
- 46 berichten
- 137 stemmen
+1
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Damnation (TV Series 2017– ) - IMDb - m.imdb.com
Verassend dat deze er nog niet was.
Germ_mm
-
- 19 berichten
- 128 stemmen
Ik ben nieuw op deze site, dus allicht is het al eerder besproken. Maar moet je echt bij het toevoegen van een seizoen bij iedere aflevering een plot meegeven? Dat zou dus betekenen wanneer de plots niet online beschikbaar zijn ik zelf iets moet bedenken?
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
c.dragon welkom op TvMeter en leuk dat je gelijk aan de slag wil met toevoegen. Onderaan de pagina vind je onze wiki met de spelregels, die kun je even doornemen.
Plots per afleveringen zijn verplicht. We komen zelden tegen dat plots nergens online te vinden zijn. Om welke serie gaat het?
Germ_mm
-
- 19 berichten
- 128 stemmen
Ik ben nu bezig met oudere series. Van bijvoorbeeld Vrienden voor het Leven staat er slechts één seizoen op de website. De plots van de latere seizoenen zijn echter nergens te vinden.
Ondertussen ben ik de plots van IMDB voor Roseanne aan het vertalen naar het Nederlands. Pff, wat een werk.
Is een algemene regel niet genoeg? Dan wordt de website sneller compleet.
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Ondertussen ben ik de plots van IMDB voor Roseanne aan het vertalen naar het Nederlands. Pff, wat een werk.
Roseanne:

Ik had ze al eens geplaatst in een topic, maar dat zou ik moeten opzoeken. -edit- dat was in dit topic (zoek op: roseanne). Check andere posts van mij voor meer Nl. plots, voor wie interesse heeft. Je kan ook op mijn profiel op Scribd klikken, geloof ik.
Germ_mm
-
- 19 berichten
- 128 stemmen
Roseanne:

Ik had ze al eens geplaatst in een topic, maar dat zou ik moeten opzoeken. -edit- dat was in dit topic (zoek op: roseanne). Check andere posts van mij voor meer Nl. plots, voor wie interesse heeft. Je kan ook op mijn profiel op Scribd klikken, geloof ik.
Bedankt ZAP!, ik had ze ook al vertaald maar daar waren wat opmerkingen op. Ik ga nu die van jou er maar bij zetten.
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
We komen zelden tegen dat plots nergens online te vinden zijn. Om welke serie gaat het?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic
(verwijderd)_mm
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
https://www.thetvdb.com/?tab=season&seriesid=125601&seasonid=148951&lid=13
ZAP!
-
- 5466 berichten
- 3626 stemmen
Als dat compleet is, is dat goed nieuws. Bedankt!
(verwijderd)_mm
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
IMDb/wiki geven maar weinig duidelijkheid. Mijnserie heb je niks aan (Hertenkamp staat daar namelijk
niet op). Met één bron werken (als er niets anders voor handen is) is toch geen probleem? Aantal afleveringen wordt aangegeven. Uitzenddatums worden ook aangegeven, en met een beetje puzzelen
kan je leuke plots maken. Aangezien de rest het laat afweten is TVDB in mijn ogen een betrouwbare bron.
Ik verwacht dan ook dat Hertenkamp er morgen op staat