- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Series/seizoenen toevoegen aan de site
Series/seizoenen toevoegen aan de site
Harco_mm
-
- 14 berichten
- 0 stemmen
Hoe zit het hiermee?
Louis Theroux's Weird Weekends (TV Series 1998–2000) - IMDb
Zou iemand ook de volgende twee willen toevoegen?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Heeft iemand al de bar slechte la famiglia toegevoegd?
KrisV_mm
-
- 4 berichten
- 1214 stemmen
Als ik een seizoen toevoeg, en bv. van de eerste 2 afleveringen er 1 maak (langere pilot), en ik verwijder dus de overbodige 2de aflevering (door op het kruisje te klikken) schuiven alle plots en titels, ... wel een plaatsje naar voor, maar blijft er een laatste, lege, aflevering staan, die ik niet lijk te kunnen verwijderen (kruisje werkt niet). Hoe moet ik hiervoor te werk gaan ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Gewoon versturen met een lege laatste aflevering. Of krijg je dan een foutmelding?
KrisV_mm
-
- 4 berichten
- 1214 stemmen
Gewoon versturen met een lege laatste aflevering. Of krijg je dan een foutmelding?
OK bedankt. Neen, geen foutmelding. Ik wilde gewoon vermijden dat de moderator extra werk had.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Vyvre, ik weet niet om welke serie het gaat, maar let er hierbij wel op dat het ook daadwerkelijk als één aflevering wordt gekenmerkt. Als iedere bron spreekt van twee losse afleveringen, moeten ze ook beide los op de site komen. In dat geval kost het jou vooral extra werk en dat zou zonde zijn. Mocht je hierover vragen hebben, kan je ons natuurlijk altijd even berichten!
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
Ik denk dat het hier Matlock betreft. De losse / enkele afleveringen zijn bekeken en correct ingevoerd door Kris.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Wiki.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
[i]Bij ]Honest Trailers - Seizoen 1 (2012)
Is dit serieus een seizoen van een serie? Dit zijn toch gewoon Youtube fragmenten die ze al jaren plaatsen? Overigens wel erg leuke, scherpe humor.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Screen Junkies - Wikipedia - en.wikipedia.org
List of Honest Trailers episodes - Wikipedia - en.wikipedia.org
Het is een online filmmagazine en YouTube kanaal waar dit op uitgezonden wordt aldus mijn bronnen. Zo te zien ook geen seizoenen, maar gewoon een afleveringenlijst wanneer iets op het YT kanaal is gezet.
Ik snap gewoon maar zelden waar de criteria over gaan als series die ik zelf graag erop zie worden geweigerd.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Toevoegverzoeken
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
aburefan, dat het op een YouTube-kanaal wordt uitgezonden staat hier sowieso los van, omdat YouTube als zender mag worden gebruikt, in dit geval dus geen reden voor afwijzing. Seizoenen zijn het wel, anders was de serie afgekeurd. Allereerst wordt het op IMDb onder serie (en de daarbij behorende seizoenen) ondergebracht. Wat ons echter over de streep heeft getrokken is dat de filmpjes ook op het kanaal zelf in seizoenen is opgedeeld. Het is inderdaad wat anders dan een gewone serie, maar zoals brawljeff ook aangaf, zagen wij geen redenen om dit te weigeren.
Ik begrijp dat het soms verwarrend kan zijn, ook omdat er geregeld regels veranderen en onderling besproken worden als we merken dat dit nodig is. Ik vraag me wel af over wat voor series je het hebt die geweigerd worden, omdat ze niet aan de criteria voldoen. Mogelijk kan ik daar wat meer toelichting over geven.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
aburefan, dat het op een YouTube-kanaal wordt uitgezonden staat hier sowieso los van, omdat YouTube als zender mag worden gebruikt, in dit geval dus geen reden voor afwijzing. Seizoenen zijn het wel, anders was de serie afgekeurd. Allereerst wordt het op IMDb onder serie (en de daarbij behorende seizoenen) ondergebracht. Wat ons echter over de streep heeft getrokken is dat de filmpjes ook op het kanaal zelf in seizoenen is opgedeeld. Het is inderdaad wat anders dan een gewone serie, maar zoals brawljeff ook aangaf, zagen wij geen redenen om dit te weigeren.
Ik begrijp dat het soms verwarrend kan zijn, ook omdat er geregeld regels veranderen en onderling besproken worden als we merken dat dit nodig is. Ik vraag me wel af over wat voor series je het hebt die geweigerd worden, omdat ze niet aan de criteria voldoen. Mogelijk kan ik daar wat meer toelichting over geven.
Ik heb er moeite mee dat er voor mijn gevoel willekeurig wordt geprikt wat er wel en niet op mag. Als voorbeeld, ben al een tijdje bezig om Bassie en Adriaan compleet op deze site te krijgen. Mag niet, want er zijn geen goede plotbeschrijvingen van alle afleveringen. Voelt wat wrang als ik dan wel een Youtube sketch erop zie komen met voor mijn gevoel vrij standaard tekstjes als beschrijving. Laat staan of het überhaupt als een seizoen te erkennen valt. Misschien zijn het 2 andere dingen, maar voor mij hangt er een smaak van willekeur aan. En niks ten nadele van Honest Trailers hoor, vind ze vaak vrij vermakelijk. Hoeven ook niet van de site af, maar wees dan ook wat milder met andere twijfelgevallen.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
aburefan, ik begrijp dat dit zo kan overkomen, maar dat is absoluut niet het geval. In dit geval waren de plots gewoon voorhanden (gewoon onder het YouTube-filmpje). Ik vermoed dat dat bij Bassie en Adriaan niet het geval is. Als we natte vingerwerk gaan hanteren bij series, is het einde voor ons ook zoek. Er moeten dus inderdaad plots voor iedere aflevering aanwezig zijn. Ik begrijp dat dit in sommige gevallen erg lastig is, maar dit doen we juist om willekeur te voorkomen. Stel we zeggen tegen jou: prima, we vertrouwen erop dat je alle afleveringen hebt gezien en daar een goed plot voor hebt kunnen schrijven, moeten we dat voor iedere gebruiker gaan doen. Ik hoop dat er ooit nog plots voor beschikbaar komen, want ook ik ben van mening dat Bassie en Adriaan hier uiteraard thuishoort.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat zal allemaal wel, maar het voelt nog steeds als ''ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was''.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Goed nieuws!
Er is vanaf nu een mogelijkheid om je toevoeging tussentijds op te slaan. Als je (alleen de originele toevoeger) een volgende keer opnieuw de bijbehorende imdb code + seizoensnummer invoert, dan wordt deze onafgeronde toevoeging weer ingeladen.
Ik hoor graag, mocht er iets mis gaan.
We moeten nog maar even nadenken over de vraag of we misschien een waarschuwing moeten geven als iemand anders zo'n seizoen probeer toe te voegen. ("let op, pietje is ook al met deze toevoeging bezig").
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Dat is inderdaad heel goed nieuws. Nice one!
Een melding geven is inderdaad ook een goed idee. Maar dat zou geen belemmering mogen zijn om alsnog dat seizoen te mogen toevoegen. Anders kan het bij de ene gebruikers bvb enige tijd als 'opgeslagen' staan en niet worden ingediend. Zo geraakt dat seizoen nooit op de site.
Of, je opgeslagen werkt blijft slecht X aantal tijd beschikbaar?
ZAP!
-
- 5462 berichten
- 3624 stemmen
Ik wil Gidseltagningen (TV Series 2017– ) - IMDb toevoegen, maar ik kan de juiste zender niet vinden in het TvM-rijtje. Hier de zenders die op Imdb zijn aangegeven: Gidseltagningen (TV Series 2017– ) - Company credits - IMDb . In de trailer heeft men het over 'Sam Productions in co-production with ZDF_NEO'... Het is geen amateurserie, met een flink budget en grote (Deense) namen. Wie helpt even?
-edit- Laat maar, heb al wat gekozen, dan hoor ik het wel bij de beoordeling vd crew.
ZAP!
-
- 5462 berichten
- 3624 stemmen
Ah, dan komt dat wel met het verbeteren (zie mijn edit). Kon ik vreemd genoeg zo snel niet vinden. Bedankt!
ZAP!
-
- 5462 berichten
- 3624 stemmen
Zit het er nog in dat miniseries vanaf 4 (of zelfs 3 of 2) afleveringen toevoegbaar worden? Nu ook al dat reality spul e.d. erop mag... 
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Is dit een serie...?? Zo kan je half youtube op de site zetten. Alle "afleveringen" van de Angry Video Game Nerd, alle React videos van FBE, alle top 10's van Watchmojo, etcetera, etcetera....
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
Dat zal allemaal wel, maar het voelt nog steeds als ''ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was''.
Ja ik kreeg in het verleden ook veel gezeur om sommige van mijn toevoegingen, ben er daarom ook maar mee gekapt. Ik heb ook vele series die (nog steeds) niet op de site staan, maar dan kom ik wel honest trailers hier tegen...
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Ik kan die verontwaardiging op dat vlak begrijpen, toch wanneer er een strenge hand is voor veel relevantere toevoegingen. Maar in het desbetreffende forum-topic werd dat meermaals aangehaald en het beleid ging daar ook wat mee doen.
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Ik zou deze serie graag willen toevoegen. Deze serie komt uit dezelfde reeks als Bakemonogatari, Nisemonogatari, Monogatari Series: Second Season, en
Owarimonogatari die al op deze site staan. Probleem: de serie die ik nu wil toevoegen is niet zoals die andere series als eerst uitgezonden op tv, maar online. Net zoals veel Netflix en Hulu series, dus in principe zou dit geen probleem moeten zijn, maar hier is de serie uitgezonden via een speciale Apple en Android app. Kan deze serie toegevoegd worden? En zo ja, wat vul ik bij "Zender" in?
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13047 stemmen
SnakeEye: Bij zender kan worden ingevuld waar deze serie voor het eerst te zien is geweest. Mocht deze niet in het rijtje erbij staan, dan kun je dat altijd even in het commentaarveld vermelden zodat we deze kunnen toevoegen. Ik twijfel echter aan de toevoegbaarheid van deze serie, gezien wat er over geschreven wordt op de fan-wiki van deze show. We zullen het als crew even bespreken en je wat laten weten.
ZAP!
-
- 5462 berichten
- 3624 stemmen
Ik ben toe aan het toevoegen van s5 van Born to Kill? , maar die heeft geen code / staat niet op Imdb. Kan dit nog op de een of andere manier opgelost worden?