• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.145 films
  • 12.219 series
  • 33.990 seizoenen
  • 647.196 acteurs
  • 199.046 gebruikers
  • 9.373.666 stemmen

Series/seizoenen toevoegen aan de site

zoeken in:

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

ZAP! schreef:

Pardon, ik vind net een site met alle plots in Nl. (https://www.canvas.be/la-treve).

De vraag op zich kan misschien blijven staan.
Ik heb jouw vraag even voorgelegd aan de rest van de crew, ik ben wel benieuwd wat zij ervan vinden.

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

beek0369

Plots die vertaalt dienen te worden moeten afkomstig zijn van een officiële site,

IMDb of Wikipedia. Geaccepteerde talen die je kan en mag vertalen zijn Engels,

Frans en Duits.

ZAP!

• 5462 berichten
  • 3624 stemmen

Dank voor de respons.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

pascal83 schreef:

Heeft iemand al de bar slechte la famiglia toegevoegd?

Niemand nog?

stinissen (crew series)

• 23442 berichten
  • 76929 stemmen

pascal83 schreef:

(quote)

Niemand nog?

Niemand

Onslaught

• 591 berichten
  • 1160 stemmen

Kom op jongens, waar blijven de toevoegingen van de series die nu alweer 2 weken bezig zijn. Arrow seizoen 5, The Flash seizoen 3, Supergirl seizoen 2??

Lijkt me toch wel belangrijk dat deze series voorrang behoren te krijgen op oudere series?

stinissen (crew series)

• 23442 berichten
  • 76929 stemmen

Onslaught schreef:

Kom op jongens, waar blijven de toevoegingen van de series die nu alweer 2 weken bezig zijn. Arrow seizoen 5, The Flash seizoen 3, Supergirl seizoen 2??

Lijkt me toch wel belangrijk dat deze series voorrang behoren te krijgen op oudere series?

En dan nog Grey anatomy en chicago fire en med en P.D

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Onslaught schreef:

Het gaat niet zozeer om voorrang krijgen. Wij lopen als crew bij met het nakijken van series. In principe mag een serie niet langer dan een week in de wacht staan. Echter worden deze series niet toegevoegd door de users en wij gaan er niet over wie deze series toevoegt. Ik hou het zelf bij het toevoegen van series die ik zelf volg, series die ik niet volg, ga ik me persoonlijk niet aan wagen met het bijhouden van de plots.

Onslaught

• 591 berichten
  • 1160 stemmen

Miszmi schreef:

(quote)

Het gaat niet zozeer om voorrang krijgen. Wij lopen als crew bij met het nakijken van series. In principe mag een serie niet langer dan een week in de wacht staan. Echter worden deze series niet toegevoegd door de users en wij gaan er niet over wie deze series toevoegt. Ik hou het zelf bij het toevoegen van series die ik zelf volg, series die ik niet volg, ga ik me persoonlijk niet aan wagen met het bijhouden van de plots.

Oke, jammer. Ik ben van mening dat die plots best op een later tijdstip toegevoegd mogen worden. Zo is het een belemmering voor een hoop mensen denk ik.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Onslaught schreef:

(quote)

Oke, jammer. Ik ben van mening dat die plots best op een later tijdstip toegevoegd mogen worden. Zo is het een belemmering voor een hoop mensen denk ik.

De plots mogen toegevoegd worden na het uitzenden van de aflevering, die marge is dus al verruimd. Bij lopende seizoenen hoeven de plots (uiteraard) niet allemaal gelijk ingevuld te worden, maar kan er gewacht worden tot er één beschikbaar is, of zoals ik het doe: totdat de aflevering is geweest, zodat je zelf geen eventuele spoilers leest.

Ik begrijp je punt, maar het gevaar in het later laten toevoegen van plots is dat het helemaal niet meer wordt aangevuld. Dat is alleen al in de lijst met correcties te zijn, die veel te lang is. Als wij toestaan dat de plots bijvoorbeeld pas aangevuld hoeven te worden als het seizoen is afgelopen, zal dit alleen maar meer oplopen en blijven wij met een incomplete site zitten. Ik begrijp ook best dat het een belemmering kan zijn voor sommigen, maar aan de andere kant: over lopende series is zoveel informatie te vinden, dat een toevoeging geen half uur in beslag neemt. Die plots wekelijks aanvullen is een kwestie van een paar minuten, mits men goed in Engels en Nederlands is natuurlijk. Ik begrijp dat niet iedereen de tijd ervoor vrij wil maken, maar het is niet zo dat er uren werk zit in zo'n toevoeging bijhouden.

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Miszmi schreef:

Voordat jullie beginnen met toevoegen, deze mededeling en de wiki graag even doornemen. Bvd.

Geplaatst: 3 februari, 19:24 uur. HALVE TAMME. schreef:

CREW-MEDEDELING:

Vanaf vandaag is het verplicht om bij al jullie toevoegingen / correcties voor verzenden het commentaar- veld in te vullen met verwijzingen (bronnen / links) naar het gene wat jullie hebben ingevuld.

Dit omdat het erg veel tijd kost om de bronnen erbij te zoeken om de info te controleren, terwijl het voor de toevoeger een kleine moeite is om de link bij te voegen.

Toevoegingen die nu in de wacht staan zullen nog op de oude wijze behandeld worden.

Kort samengevat: Toevoegingen waarbij de commentaar-velden niet voorzien zijn van verwijzingen (bronnen / links) worden afgekeurd.

Voorbeeld invoer commentaar-veld:

1) Plot hele serie, zender + tijdsduur afleveringen zijn afkomstig van: LINK.

2) Plots afleveringen zijn afkomstig van: LINK of vertaalt vanaf suggesties (meld dat dan ook even).

3) Titels afleveringen + uitzenddatums zijn afkomstig van: LINK.

4) Posters zijn afkomstig van: LINK.

5) Overige info (hierbij moet jullie denken aan: Ontwikkelaar, genre(s), acteurs / actrices enz enz): IMDb.

Het is maar een voorbeeld, neem het over en of maak het eigen.

Wij hopen jullie allen voldoende te hebben geïnformeerd en zien met veel plezier jullie toevoegingen tegemoet.

Mvg,

De crew.

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

CREW-MEDEDELING:

"Series die via IMDb als documentaire zijn aangeschreven, mogen

worden toegevoegd, tenzij het tevens een realityshow betreft."

trebremmit

• 3014 berichten
  • 1465 stemmen

Ik weet niet precies waar ik een toevoegverzoek kan indienen dus doe ik het maar hier, maar zou het ook kunnen dat de Australische serie Heartbreak High toegevoegd wordt? Ik heb lopen zoeken naar een Nederlands plot, maar dat kan ik nergens vinden, zelfs Engels is al moeilijk te vinden maar misschien zijn andere daar beter in.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

De plots voor Heartbreak High kun je hier vinden: Heartbreak High plots (op aflevering klikken voor uitgebreid plot).

Mocht je de serie gaan toevoegen graag even de wiki en Crew-mededeling lezen zoals HALVE TAMME enkele berichten geleden heeft vermeld.

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Seizoen 2 van Rawhide is in twee volumes uitgegeven:

* https://www.amazon.com/Rawhide-Season-2-Vol-1/dp/B000NOIX7U (1)

* Amazon.com: Rawhide: Season 2, Vol. 2: Clint Eastwood: Movies & TV (2)

In dit topic zag ik dat Metalfist al eens een soortgelijke vraag stelde maar daar bleek toch een poster beschikbaar te zijn waarop het seizoen stond vermeld (en geen volumes). In dit geval kan ik echter niets beters vinden. Is een van deze dvd-covers (waarschijnlijk de eerste) akkoord of zien we hier dan liever een still?

Edit: Voor daaropvolgende seizoenen geldt overigens hetzelfde.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Ik heb deze gevonden: http://thetvdb.com/banners/seasons/70635-2-2.jpg.

Op TheTVDB-Rawhide kun je ook van de andere seizoenen een soortgelijke poster vinden door bij Seasons op het betreffende seizoen te klikken.

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Ah, kijk aan. Handige site. Toch niet goed genoeg gezocht blijkbaar.

Op 't eerste gezicht lijken ze me wel een beetje fanmade (of in elk geval wat gefotoshopt) maar goed beter zoiets dan een still lijkt me.

Via Google vond ik hierdoor nu ook deze:

http://www.sanity.com.au/media/Images/fullimage/271968/TSA_2138462_2015-17-4--00-45-00.jpg

Lijkt me een wat officiëlere maar zit dan weer zo'n sticker bij op (bovendien volgens mij ook de Australische uitgave van deze Amerikaanse serie).

Ik ga hem insturen met die van The TVDB.com. Bedankt!

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Ik had ook al het idee dat er wat gephotoshopt was aan de onderkant van de poster, maar ik zie nu wat er weggehaald is De posters van de volgende seizoenen op Thetvdb.com zijn volgens mij ook op deze manier "bewerkt". Misschien dat andere crewleden hier advies kunnen geven over welke poster de voorkeur heeft?

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Wie weet.

Ik ben er in elk geval toch nog niet aan toe (gekomen). Valt me weer tegen hoeveel vertaalwerk er in gaat zitten met al die plotomschrijvingen.

Donkerwoud

• 8664 berichten
  • 3941 stemmen

Mag deze documentaire-serie op de site? Een soort The Wire over de schuldhulpverlening op verschillende niveaus. Afleveringen schuldig - Human

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Donkerwoud schreef:

Mag deze documentaire-serie op de site? Een soort The Wire over de schuldhulpverlening op verschillende niveaus. Afleveringen schuldig - Human

Dat ligt aan twee factoren: is het te vinden op IMDb en heeft het ook het genre reality? Momenteel kunnen alleen serie toegevoegd worden die op IMDb te vinden zijn, tevens zijn alle documentaires toegestaan, met uitsluiting van de reality-TV

Donkerwoud

• 8664 berichten
  • 3941 stemmen

Nope, helaas staat het niet op IMDB. Verder voldoet het wel aan alle criteria.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Donkerwoud schreef:

Nope, helaas staat het niet op IMDB. Verder voldoet het wel aan alle criteria.

Dan is het vooralsnog (helaas) niet toevoegbaar. Wij beschikken niet over de technische functionaliteiten om een serie toe te voegen die niet op IMDb staat. Mogelijk dat dit in de toekomst wel mogelijk gaat worden net als op MM.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

MEDEDELING: Het is per direct toegestaan om een miniserie toe te voegen dat een direct vervolg is van een serie die op TVM is toegestaan. Het maakt in dit geval niet uit hoeveel afleveringen het betreft, het mogen dus minder dan zes afleveringen zijn. Het moet echter wel een direct vervolg zijn, dus geen spin-offs, en het moet als miniserie zijn aangeduid, een TV-film is dus niet toegestaan. Mocht je niet zeker weten of iets als een direct vervolg wordt gezien, vraag dit dan eerst om eventuele teleurstellingen te voorkomen.

Janchii

• 31 berichten
  • 1629 stemmen

Komt Flash seizoen 3 nog op TVmeter staan, of is het nog niet in de behandeling?

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Janchii schreef:

Komt Flash seizoen 3 nog op TVmeter staan, of is het nog niet in de behandeling?

Staat momenteel niet in de wachtrij.

joolstein

• 10835 berichten
  • 8921 stemmen

Zal eens kijken wat ik voor je kan doen jim2873

Edit: Ik heb inmiddels eens naar de serie gekeken maar ik ben helaas niet in staat om het toe te voegen denk ik. Ik heb de serie zelf niet gekeken en weet bv. niet hoe ik Flashpoint zal moeten vertalen of wat het precies is. Zal er in een later stadium nog eens naar kijken maar als er iemand anders is die het wil toevoegen is dat misschien beter.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Janchii schreef:

Het heeft even mogen duren, maar toegevoegd: The Flash - Seizoen 3 (2016-2017)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.