• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.540 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.282 acteurs
  • 199.154 gebruikers
  • 9.381.247 stemmen

Series/seizoenen toevoegen aan de site

zoeken in:

Shaky

• 3736 berichten
  • 13061 stemmen

beek0369 ieder seizoen van een serie heeft dezelfde IMDB code, dit is dus geen enkel probleem. Gebruik die IMDB code van de serie en vul bij 'seizoen' nummertje 5 in: dat komt helemaal goed.

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Ach zo, bedankt!

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Ik zie Investigation Discovery niet in de lijst van zenders staan, kan deze worden toegevoegd?

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

beek0369 toegevoegd!

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Super!

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Ik denk eraan Maigret toe te voegen. Imdb geeft echter 1 seizoen van maar liefst 54 aflevering aan, terwijl TVDB 15 seizoenen aangeeft (lijkt me realistischer) - mag ik dat voor deze keer aanhouden? Wiki heeft het dan weer over 14 seizoenen, maar soit...

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

beek0369 ik neig ook naar 15 losse seizoenen, maar we gaan het even bespreken. Ik kom er bij je op terug! Tot die tijd zou ik even wachten met toevoegen.

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Prima, geen haast.

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Bij toevoegen Maigret s1 verschijnt in beeld: "Onderstaande gegevens voor de gehele serie staan momenteel in de wachtrij, bij een toevoeging van een ander seizoen van deze serie." Zou die inzending niet gewoon even verwijderd kunnen worden, want daar klopt niet veel van.

En er worden automatisch 54 afleveringen opgehaald, maar ik zie niet hoe ik die kan reduceren tot de juiste 6...?

Shaky

• 3736 berichten
  • 13061 stemmen

beek0369 wanneer je afleveringen die je niet gebruikt, helemaal leeg laat dan worden ze automatisch verwijderd bij het uploaden naar de site wanneer deze goedgekeurd is.

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Okay, en mijn eerste vraag / verzoek?

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

P.s.: moet ik dan bij elke aflevering de titel, tijdsduur en de uitzenddatum ook gaan weghalen?

Shaky

• 3736 berichten
  • 13061 stemmen

"Onderstaande gegevens voor de gehele serie staan momenteel in de wachtrij, bij een toevoeging van een ander seizoen van deze serie." Zou die inzending niet gewoon even verwijderd kunnen worden, want daar klopt niet veel van.

Dit betreft een seizoen dat eerder door een andere user is ingebracht. Deze zou verbeterd kunnen worden. Anders bespreek ik dit even met de crew om te zien of we die inzending eventueel weghalen: verbeteren mag in ieder geval altijd vanuit de 'rejections' lijst.

P.s.: moet ik dan bij elke aflevering de titel, tijdsduur en de uitzenddatum ook gaan weghalen?

Ja; helemaal leegmaken.

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

1: Veel gegevens van dat ingestuurde seizoen duiken op bij mijn toevoeging en die kan ik nu niet veranderen, vandaar.

2: Kan daar niet een 'knopje' voor komen? Is nogal wat werk zo.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13061 stemmen

ZAP!, binnen de crew geven we de tip en het advies de serie vanuit de rejections lijst te gaan gebruiken. Daar zijn de overige afleveringen reeds weggehaald en daar kunnen de ongewenste gegevens aangepast worden.

Op dit moment is daar nog geen knopje voor, wellicht dat dit iets is dat in de toekomst komt.

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Heb nog even gekeken naar die in de rejections lijst, maar daar staat dat de toevoeging seizoen 9 betreft, en ik zou graag op volgorde toevoegen (te beginnen met s1 uiteraard). En s9 kan ik daar niet aanpassen naar 1. Ik denk trouwens dat het daar ook de bedoeling was s1 toe te voegen, aangezien de plots daarmee overeenkomen.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13061 stemmen

ZAP!, als het goed is kun je aan de slag nu met seizoen 1

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Bedankt voor alle moeite!

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

De nieuwe Maigret serie met Rowan Atkinson in de hoofdrol, is die ook toevoegbaar? Op Imdb staan de afleveringen als losse films vermeld, maar TVDB en Wiki geven iets anders aan: klik en klik. Ook BBC First zendt ze op die manier uit.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

Ik denk het wel, maar we gaan het overleggen. Even geduld dus.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

Niet ieder crewlid is deze week in de gelegenheid te reageren, maar wij hebben genoeg bronnen om dit als serie te zien. Je kan ze toevoegen beek0369

DjFrankie

• 3423 berichten
  • 3506 stemmen

Johan Falk staat op IMDB als losse afleveringen, echter dit is gewoon een serie die al 3 seizoenen loopt.

De 3 pre serie films staan op moviemeter maar de rest kan daar niet op omdat dit een serie is, en hier kan die niet op omdat IMDB losse afleveringen hanteerd wat dus eigenlijk niet klopt.

Jakob Eklund - IMDb 2009 2012 en 2015

Serie

Johan Falk - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Johan Falk (DVD) - ​Allesoverfilm.nl | filmrecensies, hardware reviews, nieuws en nog veel meer...

bol.com | Johan Falk - Seizoen 1, Joel Kinnaman, Mikael Tornving & Meliz Karlge di Grado

Wij zijn deze serie nu aan het kijken en hij is erg tof.

Kan ik die wel toevoegen?

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Mag het bij Beck (TV Series 1997– ) - IMDb volstaan dat ik alleen Lars Blomgren (en misschien nog Thomas Lydholm) invoer als ontwikkelaars? Op Imdb staat namelijk een hele waslijst aan ex. producers en wiki geeft deze 2 namen aan als producers terwijl ze op Imdb ook ex. producers zijn...

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

beek0369 dat lijken mij inderdaad de twee meest geschikte personen om als ontwikkelaar in te vullen.

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Thanks!

stinissen (crew series)

• 23464 berichten
  • 76965 stemmen

Ik zag het al aangepast , sorry.

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Bij het toevoegen van Maigret Sets a Trap (TV Movie 2016) - IMDb : moet ik dan de voorgaande Imdb-url gebruiken? Zij zien het immers als losstaande films...

tommykonijn

• 5144 berichten
  • 2358 stemmen

ZAP! schreef:

Bij het toevoegen van Maigret Sets a Trap (TV Movie 2016) - IMDb : moet ik dan de voorgaande Imdb-url gebruiken? Zij zien het immers als losstaande films...

Ik zal even overleggen met de andere crewleden. Bij miniseries weet ik dat ze later handmatig kunnen worden samengevoegd als één serie, dat is volgens mij bijvoorbeeld de bedoeling met de Bassie en Adriaan series, maar dat durf ik in dit geval even niet met zekerheid te zeggen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.