• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.167 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.374.006 stemmen

Series/seizoenen toevoegen aan de site

zoeken in:

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8281 stemmen

alexspyforever schreef:

Neen, ik vraag niet dat het zo snel moet al gaat het met andere toevoegingen soms sneller.

Ik heb gewoon gezien dat bepaalde series na enkele van mij werden toegevoegd (niet van crew leden) en dat die ondertussen al zijn goedgekeurd. Op die manier kunnen zij verder en ik niet en dat vind ik vervelend.

Dit komt niet door voortrekkerij of doordat oudere series een lagere prioriteit hebben. Soms zitten gewoon twee crewleden tegelijkertijd na te kijken en dan begint de tweede meestal ergens middenin de rij om de ander niet in de haren te zitten. Anders krijg je problemen als dubbele toevoegingen of dat de één een toevoeging goedkeurt en de ander dezelfde afkeurt zonder dat we dat van elkaar weten. Dit geeft dan een hoop ellende die weer lastig is op te lossen.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ik snap de situatie bedankt voor de uitleg allemaal

DjFrankie

• 3417 berichten
  • 3500 stemmen

DjFrankie schreef:

Nog even over Irene Huss een favoriete serie van mij Imdb Angela Kovacs - IMDb

Geeft 12 afleveringen dit zijn losse verhalen, maar door de serie heen loopt haar gezinssituatie die telkens een rol speelt.

Naar mijn mening dus een serie van 2 seizoenen van 6 afleveringen ipv 12 filmszoals de dvd van bol.com bol.com | Irene Huss - Seizoen 1, Angela Kovacs, Lars Brandeby & Reuben Sallmander... klopt dit?

Jordi ik wil deze dus toevoegen maar IMDB pakt hem niet die heeft alle afleveringen los. IMDB heeft dit dus fout zie ook hier Afleveringen overzicht van Detective Inspector Irene Huss | Serie | MijnSerie

Lumiere Crime Series | Irene Huss - Seizoen 2 | Kroese Online - kroese-online.nl

Zelfs voor mij top 10 materiaal

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ik heb bij verschillende series filmpjes van youtube toegevoegd maar deze worden afgekeurd omdat het om introfilmpjes (begingeneriek) gaat. Nu vraag ik me af wat er dan wel onder trailer wordt verstaan vermits een intro ook vaak beelden bevat van wat er in het seizoen of reeks gebeurt. Een voorbeeld zou het wel duidelijk maken voor mij.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Heeft iemand de behoefte om de overige seizoenen van Oz, Seinfeld en Peaky Blinders toe te voegen? Alleen de eerste seizoenen staan er tot nu toe op. Het laatste seizoen van Luther zou ook fijn zijn. Alvast bedankt.

joolstein

• 10835 berichten
  • 8922 stemmen

Jinxy

Het laatste seizoen van Luther zou ook fijn zijn.

Luther seizoen 4 is (nog) niet mogelijk om toe te voegen! Dit betreft een special. Dus helaas!

joolstein

• 10835 berichten
  • 8922 stemmen

flakey

Ik heb bij verschillende series filmpjes van youtube toegevoegd maar deze worden afgekeurd omdat het om introfilmpjes (begingeneriek) gaat. Nu vraag ik me af wat er dan wel onder trailer wordt verstaan vermits een intro ook vaak beelden bevat van wat er in het seizoen of reeks gebeurt. Een voorbeeld zou het wel duidelijk maken voor mij.

De trailers bij de series die goedgekeurd zijn? Dit zijn goede trailers.

Het verschil zit hem in dat de ene een soort reclamefilmpje is Teaser of Promo en de andere is de begintune van een serie.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

joolstein schreef:

flakey

(quote)

De trailers bij de series die goedgekeurd zijn? Dit zijn goede trailers.

Het verschil zit hem in dat de ene een soort reclamefilmpje is Teaser of Promo en de andere is de begintune van een serie.

Bedankt voor de respons.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Wat te doen met TV-zenders die ondertussen van naam zijn veranderd? Ik heb het hier dan vooral over de Belgische zenders en in het bijzonder de Vlaamse openbare omroep (nu VRT daarvoor BRTN en daarvoor BRT). Ik heb enkele oude Vlaamse series die al toegevoegd zijn of nog wil toevoegen, die destijds werden uitgezonden toen BRT de enige Vlaamse zender was. Deze staan nu als uitgezonden op " België: Eén" maar voordat BRT "Eén" werd zijn er nog een aantal naamsveranderingen geweest, ook voordat het 2de net de naam "Canvas" kreeg. Moeten nu al die vroegere benamingen van "Eén" en Canvas aan de lijst worden toegevoegd?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Altijd de naam van de zender ten tijde van de eerste uitzending

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ik wil een serie toevoegen maar ik wist niet dat je per aflevering een plot moet toevoegen, dat heb ik nog nergens anders gezien. is best veel werk en niet altijd mogelijk.

jarno1975 (Moderator series)

• 10971 berichten
  • 2791 stemmen

nazlirose Dat is overal zo hoor. Als je met je muis op een aflevering gaat staan verschijnt het plot van de betreffende aflevering.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Oke, dit is volledig nieuw, films toevoegen ben ik nu zo gewent.

DjFrankie

• 3417 berichten
  • 3500 stemmen

DjFrankie schreef:

Nog even over Irene Huss een favoriete serie van mij Imdb Angela Kovacs - IMDb

Geeft 12 afleveringen dit zijn losse verhalen, maar door de serie heen loopt haar gezinssituatie die telkens een rol speelt.

Naar mijn mening dus een serie van 2 seizoenen van 6 afleveringen ipv 12 filmszoals de dvd van bol.com bol.com | Irene Huss - Seizoen 1, Angela Kovacs, Lars Brandeby & Reuben Sallmander... klopt dit?

Jordyik wil deze dus toevoegen maar IMDB pakt hem niet die heeft alle afleveringen los. IMDB heeft dit dus fout zie ook hier Afleveringen overzicht van Detective Inspector Irene Huss | Serie | MijnSerie

Lumiere Crime Series | Irene Huss - Seizoen 2 | Kroese Online - kroese-online.nl

Zelfs voor mij top 10 materiaal

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dan kan deze momenteel helaas nog niet toegevoegd worden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Bij een groot deel van de series die op Comedy Central zijn/worden uitgezonden, krijg je bij toevoegen nu automatisch de Nederlandstalige plotomschrijvingen ingevuld.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3309 stemmen

Dank voor de tip Jordy! Bij het eerste seizoen Popoz kreeg ik wel een aantal foute plotomschrijvingen bij de afleveringen.

Decec

• 6743 berichten
  • 8586 stemmen

Jordy schreef:

Dan kan deze momenteel helaas nog niet toegevoegd worden.

Kunnen we nieuw link/web openen voor apart "Krimimeter' voor politie film?

Voorbeel Irene Huss, Tatort, Duitse krimi politie serie?

Veel werk zeker!

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

CREW-MEDEDELING:

Vanaf vandaag is het verplicht om bij al jullie toevoegingen / correcties voor verzenden het commentaar- veld in te vullen met verwijzingen (bronnen / links) naar het gene wat jullie hebben ingevuld.

Dit omdat het erg veel tijd kost om de bronnen erbij te zoeken om de info te controleren, terwijl het voor de toevoeger een kleine moeite is om de link bij te voegen.

Toevoegingen die nu in de wacht staan zullen nog op de oude wijze behandeld worden.

Kort samengevat: Toevoegingen waarbij de commentaar-velden niet voorzien zijn van verwijzingen (bronnen / links) worden afgekeurd.

Voorbeeld invoer commentaar-veld:

1) Plot hele serie, zender + tijdsduur afleveringen zijn afkomstig van: LINK.

2) Plots afleveringen zijn afkomstig van: LINK of vertaalt vanaf suggesties (meld dat dan ook even).

3) Titels afleveringen + uitzenddatums zijn afkomstig van: LINK.

4) Posters zijn afkomstig van: LINK.

5) Overige info (hierbij moet jullie denken aan: Ontwikkelaar, genre(s), acteurs / actrices enz enz): IMDb.

Het is maar een voorbeeld, neem het over en of maak het eigen.

Wij hopen jullie allen voldoende te hebben geïnformeerd en zien met veel plezier jullie toevoegingen tegemoet.

Mvg,

De crew.

stinissen (crew series)

• 23443 berichten
  • 76930 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

CREW-MEDEDELING:

Vanaf vandaag is het verplicht om bij al jullie toevoegingen / correcties voor verzenden het commentaar- veld in te vullen met verwijzingen (bronnen / links) naar het gene wat jullie hebben ingevuld.

Dit omdat het erg veel tijd kost om de bronnen erbij te zoeken om de info te controleren, terwijl het voor de toevoeger een kleine moeite is om de link bij te voegen.

Toevoegingen die nu in de wacht staan zullen nog op de oude wijze behandeld worden.

Kort samengevat: Toevoegingen waarbij de commentaar-velden niet voorzien zijn van verwijzingen (bronnen / links) worden afgekeurd.

Voorbeeld invoer commentaar-veld:

1) Zender + tijdsduur afleveringen zijn afkomstig van: LINK.

2) Plots afleveringen zijn afkomstig van: LINK of vertaalt vanaf suggesties (meld dat dan ook even).

3) Titels afleveringen + uitzenddatums zijn afkomstig van: LINK.

4) Posters zijn afkomstig van: LINK.

5) Overige info (hierbij moet jullie denken aan: Ontwikkelaar, genre, acteurs / actrices enz enz): IMDb.

Het is maar een voorbeeld, neem het over en of maak het eigen.

Wij hopen jullie allen voldoende te hebben geïnformeerd en zien met veel plezier jullie toevoegingen tegemoet.

Mvg,

De crew.

Prima regel zo gaat het nakijken ook stukken sneller , prima initiatief beste crew.

stinissen (crew series)

• 23443 berichten
  • 76930 stemmen

Hier staan een honderdtal series op met Nederlandse plots hier de site Ontdek Ziggo - On Demand Catalogus - ontdek.ziggo.nl en hier een voorbeeld Mistresses | On Demand Serie - Ziggo - ontdek.ziggo.nl je kunt daar alle losse afleveringen vinden met Nederlandse plots.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

het is voor de meeste Comedy Central series ook makkelijk om een NL lijst met afleveringen van hun site te halen

zal in het toevoegverzoek topic wat plaatsen

stinissen (crew series)

• 23443 berichten
  • 76930 stemmen

Sommige afleveringen hebben maar een zin niet dat ik dat een probleem vind maar de serie http://www.tvmeter.nl/season/rejection/863 heeft een uitgebreider plot en blijft maar afgekeurd beste Jordy Dus als ik die plots in stuur worden de series wel goed gekeurd??

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

nee dat kan ik niet garanderen, het zijn maar suggesties

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Hoe zit het eigenlijk met een anthologie serie als Fear Itself: Fear Itself (TV series) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org & Fear Itself (TV Series 2008? ) - IMDb. 13 afzonderlijke afleveringen van een minuut of 40. Mag zoiets erop?

stinissen (crew series)

• 23443 berichten
  • 76930 stemmen

jordandejong schreef:

Hoe zit het eigenlijk met een anthologie serie als Fear Itself: Fear Itself (TV series) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org & Fear Itself (TV Series 2008? ) - IMDb. 13 afzonderlijke afleveringen van een minuut of 40. Mag zoiets erop?

Ik denk geen probleem.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

jordandejong schreef:

Deze kunnen gewoon toegevoegd worden. Op IMDb wordt het ook aangeduid als een TV Serie. Er staan ook series als Totally Spies op de site, weliswaar totaal niet te vergelijken, maar ook daar heb je elke aflevering een nieuw verhaal.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Ok, mooi. Binnenkort maar eens aan beginnen dan.

Voor de één of andere vage reden kan ik het tweede en derde seizoen van The Killing (Forbrydelsen) niet toevoegen. Iedere keer als ik de IMDB-code invul en het nummer van het seizoen plaatst, dan blijft het oranje kader laden. Ik heb al eens de pagina voor een halfuur open laten staan, maar nog steeds blijft het oranje kader laden. Is dit een bug of doe ik iets verkeerd?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.