• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.382 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.104 gebruikers
  • 9.377.963 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

2 vragen.

1. Is er een topic of plek waar je seizoensverzoeken mag plaatsen? Of een hele serie mag aangeven voor wie 'm wil toevoegen?

2. Komt er op TVmeter ook een forum zoals op pakweg MM met allerlei secties?

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

1. Is er een topic of plek waar je seizoensverzoeken mag plaatsen? Of een hele serie mag aangeven voor wie 'm wil toevoegen?

De Site >> Algemeen >> Toevoegverzoeken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

clutch schreef:

Vreemd. Zojuist heb ik het eerste seizoen van Fringe toegevoegd, deze staat nu in de wachtrij als Vikings seizoen 1. Hetzelfde voor het eerste seizoen van Broadchurch, deze staat in de wachtrij als Luther seizoen 1.. Vikings en Luther wilde ik eerder wel toevoegen, maar deze staan al op de site (die meldig kreeg ik ook gewoon).

deed je dit direct hier voor? oftewel, eerst probeerde je Luther toe te voegen, je kreeg de melding, en direct hierna ging je dan maar Broadchurch toevoegen?

clutch

• 201 berichten
  • 679 stemmen

Niet direct, iets later. Tussendoor zat ik nog op de serie pagina van Luther. Fringe/Vikings zat wat meer tijd tussen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hoor graag als het nog een keer voorkomt

jarno1975 (Moderator series)

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

Wanneer een film behandelt is worden automatisch de vinkjes aangezet van stemrol bij de acteurs. De laatste 3 toevoegingen was dit het geval.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

na het goedkeuren bedoel je?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dat is volgens mij opgelost

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

The Oceanic Six schreef:

2. Komt er op TVmeter ook een forum zoals op pakweg MM met allerlei secties?

Nou ja een forum is er al. Ik weet niet of je bepaalde secties nu al mist, maar er zullen er vast nog wel wat aan toegevoegd worden

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Nou ja een forum is er al. Ik weet niet of je bepaalde secties nu al mist, maar er zullen er vast nog wel wat aan toegevoegd worden

Nouja, meer topics in de stijl van Moviemeter. Welke series heb je gekocht? Ik zoek een serie... Lijstjes met favoriete series etc etc etc. Eigenlijk zoals het MM forum is ingericht, maar dan op seriegebied. Alle andere Metersites hebben toch ook een forum die op een bepaalde wijze is ingericht?

Seam_mm

• 59 berichten
  • 177 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nouja, meer topics in de stijl van Moviemeter. Welke series heb je gekocht? Ik zoek een serie... Lijstjes met favoriete series etc etc etc. Eigenlijk zoals het MM forum is ingericht, maar dan op seriegebied. Alle andere Metersites hebben toch ook een forum die op een bepaalde wijze is ingericht?

Je kan zelf ook een topic openen Ga je gang zou ik zeggen.

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

Is het mogelijk om iets te maken zodat je makkelijker door de verschillende seizoenen van een serie kan bladeren. Wanneer je nu op de pagina van een seizoen staat en je wilt naar de pagina van het vorige of volgende seizoen moet je eerst weer terug naar de pagina van de serie.

Misschien iets mogelijk met pijltjes o.i.d.?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

jarno1975 schreef:

Is het mogelijk om iets te maken zodat je makkelijker door de verschillende seizoenen van een serie kan bladeren. Wanneer je nu op de pagina van een seizoen staat en je wilt naar de pagina van het vorige of volgende seizoen moet je eerst weer terug naar de pagina van de serie.

Misschien iets mogelijk met pijltjes o.i.d.?

Zou wel handig zijn ja. Ook dat je bijvoorbeeld een directe link naar alle seizoenen kan krijgen als je een los seizoen van een serie bezoekt.

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zou wel handig zijn ja. Ook dat je bijvoorbeeld een directe link naar alle seizoenen kan krijgen als je een los seizoen van een serie bezoekt.

Dat kan al door op de titel van de serie te klikken.

Bijvoorbeeld: Community

Of bedoel je iets anders?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Dat kan al door op de titel van de serie te klikken.

Bijvoorbeeld: Community

Of bedoel je iets anders?

Een beetje wel. Bijvoorbeeld dat je onderaan elke pagina een lijstje ziet die direct linkt naar de andere seizoenen van de serie waar je net op hebt geklikt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Misschien een wat autistische opmerking

Maar bij deze site zie je bovenaan de opties Forum / Updates / Toplijsten / Mijn series staan in die volgorde.

Ik ben van Moviemeter de volgorde Toplijsten / Forum / Updates / Mijn films gewend in die volgorde. Zit daardoor wel eens mis te klikken op deze site, puur uit automatisme.

Weet niet of dit hier ook in die volgorde zou kunnen?

Mad Man Mundt

• 300 berichten
  • 3804 stemmen

Een klein vraagje: Hoe zit het eigenlijk met 'miniseries' zoals Riget en Wild Palms, die al op MM staan? Mogen die hier nogmaals toegevoegd worden? Ze zijn immers eerst als serie op TV verschenen...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Daar is nog geen besluit over genomen, voor nu nog niet toevoegbaar.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Misschien een wat autistische opmerking

Maar bij deze site zie je bovenaan de opties Forum / Updates / Toplijsten / Mijn series staan in die volgorde.

Ik ben van Moviemeter de volgorde Toplijsten / Forum / Updates / Mijn films gewend in die volgorde. Zit daardoor wel eens mis te klikken op deze site, puur uit automatisme.

Weet niet of dit hier ook in die volgorde zou kunnen?

zal even kijken

Seam_mm

• 59 berichten
  • 177 stemmen

Wat is eigenlijk het beleid ten opzichte van nieuwe series? Ik wil Billions toevoegen, maar behalve de releasedatum is er nog niets bekend over de afleveringen. Kan die alsnog nu geaccepteerd worden en al toegevoegd worden?

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

yamyamrkk: Ja dat kan, bij een nieuw seizoen of nieuwe serie is het wel vereist dat het zeker is dat het 'renewed' is/er komt.

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

yamyamrkk Er dient minimaal een releasedatum aangegeven te worden (dit mag ook een jaartal zijn). Daarnaast dient er een poster/cover of still van zijn. Plotomschrijvingen kunnen dan later aangevuld worden.

Een still staat op imdb en de releasedatum van de 1e aflevering is ook bekend dus lijkt me dat deze toegevoegd kan worden.

Seam_mm

• 59 berichten
  • 177 stemmen

Dankje voor de snelle reacties mannen! Is me duidelijk nu. Ik zie wel dat het verplicht is om uitzenddatum van de aflevering toe te voegen. Zo is het wel al bekend dat er twaalf afleveringen zijn, maar alleen de datum van de premiere is nu bekend. Moet ik dan initieel alleen de eerste aflevering toevoegen en dan later de rest al die datums bekend worden?

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Nee, je kunt de overige afleveringen al toevoegen en als uitzenddatum '2016' invullen (en uiteraard aanvinken dat de afleveringen nog geen titel/plot hebben, indien van toepassing).

Seam_mm

• 59 berichten
  • 177 stemmen

Oh super! Heb hem ingezonden.

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Ik kan dit zo snel niet vinden, dus sory als ik in herhaling val: Is het ooit de bedoeling een "creator/ontwikkeld door" te behandelen als regisseur? Dus als je er op klikt, dat je bij Aaron Sorkin krijgt: Sports Night, The News Room, West Wing...etc? Persoonlijk lijkt me dat nuttig, maar geen idee wat iedereen hier over denkt natuurlijk?

Edit: het is te ingewikkeld om aparte creators pages aan te maken misschien, maar het zou eventueel op een andere manier kunnen? Misschien tussen haakjes bij een seizoen zelf "(ook bekend van: links naar betreffende series)"

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Inland Rabbit schreef:

Ik kan dit zo snel niet vinden, dus sory als ik in herhaling val: Is het ooit de bedoeling een "creator/ontwikkeld door" te behandelen als regisseur? Dus als je er op klikt, dat je bij Aaron Sorkin krijgt: Sports Night, The News Room, West Wing...etc? Persoonlijk lijkt me dat nuttig, maar geen idee wat iedereen hier over denkt natuurlijk?

Ik denk er hetzelfde over.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Misschien voor later inderdaad. Dat zou dan kunnen werken als de labels op MusicMeter

mrdig

• 499 berichten
  • 2690 stemmen

Misschien al bekend maar url's met een wat langere querystring (met ? en & tekens in de url) worden niet goed vertaald. Tenminste bij prive berichten. ? tekens verdwijnen en = tekens worden een / waardoor er foutieve url's komen. zie

http://poelstra.org/tvmeter.gif

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

vreemd, kan het niet nabootsen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.