- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
mrdig
-
- 499 berichten
- 2690 stemmen
hmm bovenste link plak ik nu in dit bericht:
Battlestar Galactica (TV Series 2004?2009) - Episodes - IMDb
en klik op bericht plaatsen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ah inderdaad. Ik zet het op de centrale lijst
Michael_1980_mm
-
- 13 berichten
- 221 stemmen
Momenteel kun je per serie/seizoen niet meer dan 3 afleveringen toevoegen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
daar lijken anderen geen last van te hebben?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als ik via mijn lijsten een serie aanklik kom ik heel ergens anders uit. Als ik bijvoorbeeld klik op Breaking Bad kom ik uit bij Friends, seizoen 10.
jerome998
-
- 197 berichten
- 1793 stemmen
Momenteel kun je per serie/seizoen niet meer dan 3 afleveringen toevoegen.
Ik merk wel dat bij al mijn voorgaande toevoegingen het aantal afleveringen, afleveringtitels, tijdsduur en uitzenddata automatisch van IMDb werden opgehaald. Toen ik vanochtend Avatar: The Last Airbender ging toevoegen waren deze gegevens niet opgehaald en heb ik deze handmatig ingevuld. Nu merk ik hetzelfde bij seizoen 6 van The Simpsons. Aflevering 1, 2 en 3 bevatten geen opgehaalde gegevens, daarna staat er de optie 'aflevering toevoegen'.
Michael_1980_mm
-
- 13 berichten
- 221 stemmen
Ik merk wel dat bij al mijn voorgaande toevoegingen het aantal afleveringen, afleveringtitels, tijdsduur en uitzenddata automatisch van IMDb werden opgehaald. Toen ik vanochtend Avatar: The Last Airbender ging toevoegen waren deze gegevens niet opgehaald en heb ik deze handmatig ingevuld. Nu merk ik hetzelfde bij seizoen 6 van The Simpsons. Aflevering 1, 2 en 3 bevatten geen opgehaalde gegevens, daarna staat er de optie 'aflevering toevoegen'.
Inderdaad. Ik heb nog eens gekeken en ik heb dit ook. Ik neem aan iedereen?
Mad Man Mundt
-
- 300 berichten
- 3804 stemmen
Als ik bij een seizoen aanvink om hem aan mijn 'in bezit' map toe te voegen, voegt hij gelijk alle seizoenen in de serie toe aan die map.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee, de bijbehorende serie. Er is (nog) geen mogelijkheid om individuele seizoenen aan Mijn Series toe te voegen.
Pastichio Rocker_mm
-
- 23 berichten
- 0 stemmen
Misschien handig om een 'markeer alles' knop toe te voegen? Bij series zoals Twin Peaks S2 moet je anders 22 episodes aanklikken als je alles hebt gezien.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Misschien handig om een 'markeer alles' knop toe te voegen? Bij series zoals Twin Peaks S2 moet je anders 22 episodes aanklikken als je alles hebt gezien.
Dat kan al door de onderste ster aan te klikken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je kunt daarnaast ook shift-click doen, dan markeert ie alles tot de aangeklikte aflevering
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij Series > Toplijsten en favorieten > Toplijsten (centraal topic):
Ook het facebook gebeuren werkt nog niet.
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
Ja ik krijg een popupje met de volgende melding Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja ik krijg een popupje met de volgende melding Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Ik krijg die foutmelding niet..
stinissen (crew series)
-
- 23448 berichten
- 76942 stemmen
Ik krijg die foutmelding niet..
Heb je bij instellingen de optie aangeklikt bij het delen deze namelijk Ik wil dat bij nieuwe stemmen gevraagd wordt om een bericht op Facebook te plaatsen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Mocht iemand meer info kunnen geven over deze foutmelding dan hoor ik het graag. Bij mij werkt het wel, dus kan het tot die tijd helaas niet oplossen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
welke serie / seizoen doen jullie dit? screenshot blijft welkom
mrdig
-
- 499 berichten
- 2690 stemmen
Net bij Da Vinci's Demons, Seizoen 1 geprobeerd.
Screenshot:
http://poelstra.org/tvmeter.jpg
Zelf vermoedde ik dat er cookies van andere meter sites in de weg zaten. Ik deel nl ook stemmen via facebook op games- en moviemeter. Maar in een chrome incognito scherm gaat het ook mis en ook in macos - firefox (waarin ik nooit de meter sites bezoek). Misschien heeft het te maken met een foutief facebook app id? Hoe dan ook, succes 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Misschien heeft het te maken met een foutief facebook app id?
dan zou het voor iedereen kapot moeten zijn
Kun je de volledige url eens plaatsen die je in de bovenste balk ziet? bedankt
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
en nu? heb nog wat instellingen aangepast op FB