- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
mooi! nu lekker allemaal jullie stemmen delen 
Seam_mm
-
- 59 berichten
- 177 stemmen
Is er misschien een mogelijkheid om in te bouwen dat je niet iedere keer op aflevering toevoegen hoeft te klikken? Dat je bijvoorbeeld kan selecteren dat je 10 afleveringen wil toevoegen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Toevoegen waar aan? Bij het toevoegen?
Seam_mm
-
- 59 berichten
- 177 stemmen
Ja bij het toevoegen van GTST afleveringen (als je een seizoen toevoegt) moest ik de overige 100 afleveringen handmatig toevoegen. Het zou makkelijk geweest zijn als ik bijvoorbeeld ergens op kon klikken waardoor ik zou kunnen selecteren dat ik meteen 100 afleveringen kan toevoegen en dus niet op aflevering toevoegen 100 keer moet klikken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als je 100 afleveringen moet toevoegen, dan zijn die 100 klikjes toch niet het werk? 
ik denk niet dat hiet iets aan gaat veranderen, sorry
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Normaal gesproken verschenen automatisch net zoveel velden als er afleveringen waren van een seizoen. Dit is niet meer begrijp ik? Of misschien niet bij alle series?
mjk87
-
- 14535 berichten
- 4519 stemmen
Bij ER seizoen 2 had ik ook dat euvel (plus dat er geen teksten tevoorschijn kwamen). Verder ben ik nog niet gegaan, dus geen idee of dat eenmalig is, maar het probleem dat Jarno benoemt herken ik wel.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De afleveringen en de bijbehorende teksten kunnen vaak gevonden worden, maar lang niet altijd. Zie het niet als een bug als ze er niet zijn, zie het als een mooie meevaller als ze er wel zijn 
Seam_mm
-
- 59 berichten
- 177 stemmen
Deze melding krijg ik nu:
Je mag maximaal 10 toevoegingen in de wachtrij hebben staan. Je zult even moeten wachten tot je eerdere toevoegingen door de crew behandeld zijn, voor je weer films kunt toevoegen.

jerome998
-
- 197 berichten
- 1793 stemmen
Als ik bij mijn stemmen wil sorteren op letter, komen al mijn stemmen tevoorschijn. Sorteren op aantal sterren werkt wel gewoon.
Seam_mm
-
- 59 berichten
- 177 stemmen
Oh ik wist niet eens dat dat bij andere meters wel kon.
Seam_mm
-
- 59 berichten
- 177 stemmen
Overigens merk ik op dat soms spoilers automatisch worden toegevoegd. Dit is met name bij nieuwe series die nog niet uitgezonden zijn. Als ik klaar ben met m'n bericht typen en wil posten is het vakje voor 'spoilers tot en met aflevering...' niet aangevinkt, maar daarna komt er alsnog een spoiler. Ligt dat misschien aan het feit dat de releasedatum van de eerste aflevering nog niet verstreken is? Mocht het helpen, ik had het bij Westworld en Vinyl
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Overigens merk ik op dat soms spoilers automatisch worden toegevoegd. Dit is met name bij nieuwe series die nog niet uitgezonden zijn. Als ik klaar ben met m'n bericht typen en wil posten is het vakje voor 'spoilers tot en met aflevering...' niet aangevinkt, maar daarna komt er alsnog een spoiler. Ligt dat misschien aan het feit dat de releasedatum van de eerste aflevering nog niet verstreken is? Mocht het helpen, ik had het bij Westworld en Vinyl
Ik had dat inderdaad ook bij Vinyl net.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ah dat moet niet inderdaad, zal even kijken
Smallprint84
-
- 219 berichten
- 1741 stemmen
Bij De Site > Algemeen > crewmededelingen:
Hallo crewleden,
Is het ook mogelijk om binnenkort bij de creators een doorlinkoptie te maken?
Vergelijkbaar bij moviemeter bij de regisseurs.
Zo kan je onder de creators zien, welke series ze hebben ontwikkelt.
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
De top 100 notering van een serie staat niet alleen bij de seriepagina maar ook bij een seizoenspagina met hetzelfde nummer. Voorbeeld:
Breaking Bad (show 30): Breaking Bad
Friends - Seizoen 10 (season 30): Friends - Seizoen 10 (2003-2004)
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3125 stemmen
Thanks! Ga m'n best zeker blijven doen.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Deze toevoeging My So-Called Life - Seizoen 1 (1994-1995) is niet in de updates verschenen 
Hedser
-
- 36 berichten
- 1263 stemmen
Deze toevoeging My So-Called Life - Seizoen 1 (1994-1995) is niet in de updates verschenen
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
En nog iets. Op de pagina voor correctieverzoe... geeft het aan dat plot en tv-datum ontbreken, indien alleen de tv-datum ontbreekt (dus niet een plot). Bijvoorbeeld deze:
- Weeds - Seizoen 1
plot en tv-datum ontbreken bij aflevering 3
- Penoza - Seizoen 1
plot en tv-datum ontbreken bij aflevering 1
- Doragon Bōru Zetto - Seizoen 2
plot en tv-datum ontbreken bij aflevering 35
Hoe het komt dat die tv-data ontbreken is een tweede, want voor zover ik weet waren die er eerst gewoon.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zal hier even naar kijken (ook naar de updates)
missende tv-data komt denk ik door oude (hopelijk inmiddels opgeloste) bugs in het toevoegproces
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Zojuist is er een toevoeging wel weer in de lijst terecht gekomen. Hopelijk werkt het dus weer.