- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
mrdig
-
- 499 berichten
- 2690 stemmen
De menu optie: 'Updates > Mijn Updates: Gebruikers' mis ik hier terwijl ik wel gebruikers hieraan kan toevoegen. Komt dat nog?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
moet ik inderdaad nog maken, zal ik binnenkort even doen
Teejey_mm
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
Waar ik tegenaan ben gelopen na een dag de site te hebben gebruikt:
- Ik wou Blue Mountain State toevoegen, de zender (Spike) waar het op wordt uitgezonden stond echter niet in de lijst. Omdat ik toch íets moet invullen heb ik Netflix gedaan, daar staat de serie wel op maar is hij uiteraard niet voor het eerst uitgezonden. Misschien is dit de reden het verzoek nog niet geaccepteerd is?
- Ook ik ben voorstander van het stemmen op een gehele serie (eventueel alleen afgeronde series).
- Een discussieplek onder elke serie, en niet alleen per seizoen.
Er is nog meer, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit inmiddels wel bekend is bij de beheerders en dat dit in de nabije toekomst opgelost/toegevoegd wordt.
Keep going!
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
- Ik wou Blue Mountain State toevoegen, de zender (Spike) waar het op wordt uitgezonden stond echter niet in de lijst. Omdat ik toch íets moet invullen heb ik Netflix gedaan, daar staat de serie wel op maar is hij uiteraard niet voor het eerst uitgezonden. Misschien is dit de reden het verzoek nog niet geaccepteerd is?
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Bedankt voor de feedback Nana
De website bevindt zich nog in de opstartfase, dus er zijn nog veel series en mogelijkheden die toegevoegd moeten worden. Stemmen op hele series zou een mogelijkheid kunnen zijn voor in de toekomst.
Spike stond inderdaad nog niet in de lijst. Als je een zender tegenkomt die je in die lijst wil hebben, kun je het beste een verzoekje plaatsen in 'Toevoegverzoeken' in het forum. Zal hem zo even toevoegen!
De wachtrij met series zit momenteel erg vol, dus het kan wel 3 dagen duren voor we er naar kijken, zeker bij lange series. Crewmembers geven kortere of bekendere series nog wel eens voorrang, vandaar wellicht dat Nieuwe Buren wel is toegevoegd en Blue Mountain niet. Hij staat er in ieder geval nog tussen.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Zojuist een correctie ontvangen voor de uitzenddatum van afl.1 van S3 van The 100 - Seizoen 3 (2016) Echter krijgen de andere afleveringen dan automatisch de datum 30 november 2015. Daar zit nog een bug denk ik.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
als dat nog een keer gebeurt hoor ik het graag, heb de rest van het seizoen weer even naar 2016 gecorrigeerd
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
DjFrankie
-
- 3422 berichten
- 3505 stemmen
Bron/Broen (TV Series 2011? ) - Episodes - IMDb wil ik toevoegen maar dit gaat niet?
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3125 stemmen
Heb net Lilyhammer seizoen 1 toegevoegd. Nu wilde ik verder met 2 en 3 en dat gaat niet. Andere series geprobeerd en daar geen problemen. Versturen gebeurt wel maar komt verder niets in beeld.
DjFrankie
-
- 3422 berichten
- 3505 stemmen
Perception (TV Series 2012?2015) - IMDb kan ik niet toevoegen blijft weer hangen
DjFrankie
-
- 3422 berichten
- 3505 stemmen
zal even kijken
Doet het !
misterwhite
-
- 4733 berichten
- 656 stemmen
Zou een rotatielijst op deze website geen leuk ideetje zijn?
Dan hebben we beter een overzicht wie wat aan het volgen is. 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
SlickRick
-
- 38 berichten
- 73 stemmen
Persoonlijk mis ik nog de optie om voor de serie als geheel een reactie/beoordeling te geven. Met series die ik in het verleden heb gekeken, weet ik namelijk niet meer goed de seizoenen uit elkaar te houden, maar nog wel mijn algemene gevoel bij de serie.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja ik heb dat ook in sommige gevallen. Wellicht dat daar later nog een optie voor komt, maar ik denk dat ik dat dan alleen bij afgeronde series mogelijk wil maken.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Wellicht dat daar later nog een optie voor komt, maar ik denk dat ik dat dan alleen bij afgeronde series mogelijk wil maken.
Andere opmerking:
Is het niet netter om de tijdsduur van een aflevering in de pop-up weg te laten o.d. als deze niet bekend is? Persoonlijk vind ik het niet zo mooi hoe het nu wordt vermeld in zo'n geval, 'tijdsduur: 0 minuten'.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Mocht dat ooit in de planning komen, is het dan misschien een idee om dat te combineren met een vinkje/kopje/od dat aangeeft of een serie nog loopt of geëindigd is?
Lijkt me dan een goed idee, vraag is dan wel hoe we om gaan met series waar plotseling toch een vervolg op komt.
als het goed is, moet dit veld leeg gemaakt worden (ipv "0") en dan zie je het niet
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Lijkt me dan een goed idee, vraag is dan wel hoe we om gaan met series waar plotseling toch een vervolg op komt.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8284 stemmen
Wat is nu precies het verschil tussen een serie en een mini-serie?
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
Een miniserie bevat een groot verhaal wat van aflevering op aflevering doorloopt en duidelijk een begin en eind heeft. Televisieseries hebben per aflevering een afgerond verhaal of meerdere korte verhaallijnen die een paar afleveringen beslaan, maar niet de hele serie.
mrdig
-
- 499 berichten
- 2690 stemmen
Een miniserie bevat een groot verhaal wat van aflevering op aflevering doorloopt en duidelijk een begin en eind heeft. Televisieseries hebben per aflevering een afgerond verhaal of meerdere korte verhaallijnen die een paar afleveringen beslaan, maar niet de hele serie.
Ik vind hier weinig verschil tussen zitten. Veel series hebben (al dan niet per seizoen) zowat 1 verhaal. En ik begrijp dat een serie als Band of Brothers niet op moviemeter kan en ook niet op tvmeter? Moet er dan nog een miniseriemeter.nl komen?
Beetje flauw, maar miniseries zou ik juist op deze site verwachten.
Edit: lees nu op de wiki van MovieMeter dat een mini-serie onder bepaalde voorwaarden op MovieMeter kan komen, oa geldt hiervoor max 7 afleveringen. Dan zou je hier kunnen zeggen: Een tv-mini-serie mag hier op als het minimaal 8 afleveringen heeft oid.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Nuja, de regels voor welke series al dan niet toevoegbaar zijn, zijn regels die zijn opgesteld voor de startfase. Het is niet uitgesloten dat deze na verloop van tijd zullen veranderen. Dus series die momenteel niet toevoegbaar zijn kunnen dat mogelijk in de toekomst wel worden.
Teejey_mm
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
Ik kon mijn verbetering van Voetbalvrouwen Seizoen 3 niet doorvoeren binnen 2 dagen vanwege mijn studie, nu staat het seizoen echter niet bij de overige foute toevoegingen.