• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.407 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.116 gebruikers
  • 9.378.371 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

mrdig

• 499 berichten
  • 2690 stemmen

De menu optie: 'Updates > Mijn Updates: Gebruikers' mis ik hier terwijl ik wel gebruikers hieraan kan toevoegen. Komt dat nog?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

moet ik inderdaad nog maken, zal ik binnenkort even doen

Teejey_mm

• 182 berichten
  • 0 stemmen

Waar ik tegenaan ben gelopen na een dag de site te hebben gebruikt:

- Ik wou Blue Mountain State toevoegen, de zender (Spike) waar het op wordt uitgezonden stond echter niet in de lijst. Omdat ik toch íets moet invullen heb ik Netflix gedaan, daar staat de serie wel op maar is hij uiteraard niet voor het eerst uitgezonden. Misschien is dit de reden het verzoek nog niet geaccepteerd is?

- Ook ik ben voorstander van het stemmen op een gehele serie (eventueel alleen afgeronde series).

- Een discussieplek onder elke serie, en niet alleen per seizoen.

Er is nog meer, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit inmiddels wel bekend is bij de beheerders en dat dit in de nabije toekomst opgelost/toegevoegd wordt.

Keep going!

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Teejey_mm schreef:

- Ik wou Blue Mountain State toevoegen, de zender (Spike) waar het op wordt uitgezonden stond echter niet in de lijst. Omdat ik toch íets moet invullen heb ik Netflix gedaan, daar staat de serie wel op maar is hij uiteraard niet voor het eerst uitgezonden. Misschien is dit de reden het verzoek nog niet geaccepteerd is?

Als een zender niet tussen de lijst staat kan je dit aan een crewlid doorgeven of bij je toevoeging aangeven. Het kan overigens enkele dagen duren voordat de crew eraan toekomt je toevoeging te behandelen, heeft er niet mee te maken dat er een verkeerde zender staat.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Bedankt voor de feedback Nana

De website bevindt zich nog in de opstartfase, dus er zijn nog veel series en mogelijkheden die toegevoegd moeten worden. Stemmen op hele series zou een mogelijkheid kunnen zijn voor in de toekomst.

Spike stond inderdaad nog niet in de lijst. Als je een zender tegenkomt die je in die lijst wil hebben, kun je het beste een verzoekje plaatsen in 'Toevoegverzoeken' in het forum. Zal hem zo even toevoegen!

De wachtrij met series zit momenteel erg vol, dus het kan wel 3 dagen duren voor we er naar kijken, zeker bij lange series. Crewmembers geven kortere of bekendere series nog wel eens voorrang, vandaar wellicht dat Nieuwe Buren wel is toegevoegd en Blue Mountain niet. Hij staat er in ieder geval nog tussen.

Teejey_mm

• 182 berichten
  • 0 stemmen

Top, bedankt voor de info Lolita en Jerome-B, dan weet ik dat voor de volgende keer.

EDIT: Ineens bedenk ik me de commentaar box bij het toevoegen weer, sorry, daar had ik het inderdaad kunnen verzoeken!

jarno1975 (Moderator series)

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

Zojuist een correctie ontvangen voor de uitzenddatum van afl.1 van S3 van The 100 - Seizoen 3 (2016) Echter krijgen de andere afleveringen dan automatisch de datum 30 november 2015. Daar zit nog een bug denk ik.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

okee daar ga ik naar kijken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

als dat nog een keer gebeurt hoor ik het graag, heb de rest van het seizoen weer even naar 2016 gecorrigeerd

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

De seriepagina van Westworld staat er twee keer op:

Westworld

Westworld

DjFrankie

• 3422 berichten
  • 3505 stemmen

Bron/Broen (TV Series 2011? ) - Episodes - IMDb wil ik toevoegen maar dit gaat niet?

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3125 stemmen

Heb net Lilyhammer seizoen 1 toegevoegd. Nu wilde ik verder met 2 en 3 en dat gaat niet. Andere series geprobeerd en daar geen problemen. Versturen gebeurt wel maar komt verder niets in beeld.

Lilyhammer (TV Series 2012? ) - IMDb

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

en nu?

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3125 stemmen

Werkt weer .

DjFrankie

• 3422 berichten
  • 3505 stemmen

DjFrankie

• 3422 berichten
  • 3505 stemmen

Perception (TV Series 2012?2015) - IMDb kan ik niet toevoegen blijft weer hangen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zal even kijken

DjFrankie

• 3422 berichten
  • 3505 stemmen

Jordy schreef:

zal even kijken

Doet het !

misterwhite

• 4733 berichten
  • 656 stemmen

Zou een rotatielijst op deze website geen leuk ideetje zijn?

Dan hebben we beter een overzicht wie wat aan het volgen is.

SlickRick

• 38 berichten
  • 73 stemmen

Persoonlijk mis ik nog de optie om voor de serie als geheel een reactie/beoordeling te geven. Met series die ik in het verleden heb gekeken, weet ik namelijk niet meer goed de seizoenen uit elkaar te houden, maar nog wel mijn algemene gevoel bij de serie.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja ik heb dat ook in sommige gevallen. Wellicht dat daar later nog een optie voor komt, maar ik denk dat ik dat dan alleen bij afgeronde series mogelijk wil maken.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Jordy schreef:

Wellicht dat daar later nog een optie voor komt, maar ik denk dat ik dat dan alleen bij afgeronde series mogelijk wil maken.

Mocht dat ooit in de planning komen, is het dan misschien een idee om dat te combineren met een vinkje/kopje/od dat aangeeft of een serie nog loopt of geëindigd is? Maakt het wellicht technisch makkelijker, dat de mogelijkheid tot reageren en/of stemmen automatisch open gaat als een serie als 'geëindigd' staat aangegeven, al kan ik dat als leek op het gebied niet met zekerheid zeggen. Maar mocht dat zo zijn is een bijkomend voordeel natuurlijk dat men geen externe sites hoeft te raadplegen om te zien of een nieuw seizoen mogelijk (nog) eraan komt.

Andere opmerking:

Is het niet netter om de tijdsduur van een aflevering in de pop-up weg te laten o.d. als deze niet bekend is? Persoonlijk vind ik het niet zo mooi hoe het nu wordt vermeld in zo'n geval, 'tijdsduur: 0 minuten'.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

DonOswaldo schreef:

Mocht dat ooit in de planning komen, is het dan misschien een idee om dat te combineren met een vinkje/kopje/od dat aangeeft of een serie nog loopt of geëindigd is?

Lijkt me dan een goed idee, vraag is dan wel hoe we om gaan met series waar plotseling toch een vervolg op komt.

Is het niet netter om de tijdsduur van een aflevering in de pop-up weg te laten o.d. als deze niet bekend is? Persoonlijk vind ik het niet zo mooi hoe het nu wordt vermeld in zo'n geval, 'tijdsduur: 0 minuten'.

als het goed is, moet dit veld leeg gemaakt worden (ipv "0") en dan zie je het niet

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Lijkt me dan een goed idee, vraag is dan wel hoe we om gaan met series waar plotseling toch een vervolg op komt.

Je bedoelt series die officieel geëindigd of gecancelled zijn maar later toch nog worden opgepikt voor een extra seizoen (evt door een andere zender)? Daar zeg je me wat.. ook niet direct een antwoord op

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8284 stemmen

Wat is nu precies het verschil tussen een serie en een mini-serie?

jarno1975 (Moderator series)

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

Een miniserie bevat een groot verhaal wat van aflevering op aflevering doorloopt en duidelijk een begin en eind heeft. Televisieseries hebben per aflevering een afgerond verhaal of meerdere korte verhaallijnen die een paar afleveringen beslaan, maar niet de hele serie.

mrdig

• 499 berichten
  • 2690 stemmen

jarno1975 schreef:

Een miniserie bevat een groot verhaal wat van aflevering op aflevering doorloopt en duidelijk een begin en eind heeft. Televisieseries hebben per aflevering een afgerond verhaal of meerdere korte verhaallijnen die een paar afleveringen beslaan, maar niet de hele serie.

Ik vind hier weinig verschil tussen zitten. Veel series hebben (al dan niet per seizoen) zowat 1 verhaal. En ik begrijp dat een serie als Band of Brothers niet op moviemeter kan en ook niet op tvmeter? Moet er dan nog een miniseriemeter.nl komen? Beetje flauw, maar miniseries zou ik juist op deze site verwachten.

Edit: lees nu op de wiki van MovieMeter dat een mini-serie onder bepaalde voorwaarden op MovieMeter kan komen, oa geldt hiervoor max 7 afleveringen. Dan zou je hier kunnen zeggen: Een tv-mini-serie mag hier op als het minimaal 8 afleveringen heeft oid.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Nuja, de regels voor welke series al dan niet toevoegbaar zijn, zijn regels die zijn opgesteld voor de startfase. Het is niet uitgesloten dat deze na verloop van tijd zullen veranderen. Dus series die momenteel niet toevoegbaar zijn kunnen dat mogelijk in de toekomst wel worden.

Teejey_mm

• 182 berichten
  • 0 stemmen

Ik kon mijn verbetering van Voetbalvrouwen Seizoen 3 niet doorvoeren binnen 2 dagen vanwege mijn studie, nu staat het seizoen echter niet bij de overige foute toevoegingen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.