- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Is het een idee om in de lijst van zenders "zender nog niet in deze lijst"-optie toe te voegen? En dat we die bij het toevoegen in de commentaar vermelden + bron?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
In zo'n geval kan je hoe dan ook een willekeurige zender selecteren en dat inderdaad even vermelden in het invoerveld. Maakt dus niet zoveel verschil of we daar zo'n benaming aan gaan geven of dat je een willekeurige zender selecteert.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2794 stemmen
Op mobiel. Titels met lange namen die 2 regels in beslag nemen lopen door elkaar heen. Hier bijvoorbeeld:
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
Ik kan geen serie toevoegen. Heb alles in het 1e veld ingevuld en klik op 'Versturen', en dan blijft ie hangen. Het gaat om een serie die niet op Imdb staat.
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
Is er een crewlid of Jordy die weet hoe dit (bovenstaande) komt en kan verhelpen? Zou fijn zijn.
-edit- Ik heb zojuist wel een seizoen kunnen insturen dat wel op Imdb staat. Het gaat dus om series die niet op Imdb staan, neem ik aan.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
Ik kom niet eens toe aan opslaan, helaas... gaat in het 1e veld al mis.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2794 stemmen
Ik kan geen serie toevoegen. Heb alles in het 1e veld ingevuld en klik op 'Versturen', en dan blijft ie hangen. Het gaat om een serie die niet op Imdb staat.
Het is bij mij wel zo dat het vrij lang duurt voor het doorgaat naar het volgende scherm. Soms wel 10 a 15 seconde.
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
Jordy, het gaat om Over de Rug van de Andes.
Lolita, seizoensnummer (1 - ben niet zeker ben of het een eenmalige reeks is, maar dat maakt voor nu niet uit) heb ik ingevuld.
loes, bij mij duurt het langer. Net even weer geprobeerd; inmiddels meer dan 3 minuten...
Wanneer ik op 'Versturen' klik, verdwijnen ook meteen de titel en het seizoensnummer (-edit- maar het 'Versturen' icoontje knippert wel zoals de auto van de Knight Rider), ik weet niet of dat nog bruikbare info is?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
je klikt dus "Ik weet zeker dat deze serie niet op IMDb staat" en daarna ook "Ik wil een seizoen toevoegen van een serie die nog helemaal niet op TvMeter staat" aan?
ik zie dan direct een invoerformulier, maar misschien is het een fout in een specifieke browser.
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
Ik doe idd wat jij aangeeft (+ seizoensnummer). Ik gebruik Firefox, maar heb net ook even Safari geprobeerd en daar gaat het net zo (meer dan een minuut).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zou even niet weten wat dit kan zijn
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Kan tvmeter de optie uitzetten dat je geen seizoen in kan dienen als je lopende seizoenen nog niet bijgewerkt hebt? Ik krijg een melding een nieuwe aflevering toe te voegen, maar er is nog helemaal geen release-datum van. Waardoor ik geen seizoen van een andere serie toe kan voegen.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
aburefan, die melding zou je alleen moeten krijgen als je een serie niet hebt aangevuld waarvan de datum wel op TvM staat. Het kan zijn dat deze datum automatisch wordt ingevuld en het komt inderdaad af en toe voor dat dat niet correct is. Dan kunnen we de automatische updates voor dat seizoen uitschakelen, zodat de datum niet opnieuw automatisch wordt ingevuld. Ook kan het zo zijn dat de datum eerder wel bekend was, maar dat het uitgesteld is. Dan kan de datum handmatig aangepast worden.
Om welke serie zou het gaan? Dan kan ik daar even naar kijken. Mocht je de melding onterecht krijgen, dat er dus daadwerkelijk nergens een datum per ongeluk verkeerd staat, dan zal Jordy even moeten kijken of hij kan achterhalen waar het misgaat.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
DuckTales - Seizoen 1 (2017-2018)
Er komen nieuwe afleveringen want het seizoen loopt nog, maar wanneer is onbekend.
DuckTales (2017 TV series) - Wikipedia - en.wikipedia.org
Als je dit aan kan passen kan ik dit weekend nog een seizoen toevoegen.
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
Ik zou even niet weten wat dit kan zijn
Maar goed, vreemde zaak...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja ik moet daar dan even in duiken, wel vreemd want de serie staat niet tussen de ijst met "missende informatie": https://www.tvmeter.nl/site/missingdata
op eerste gezicht zijn er geen tv-datums die in het verleden liggen, dus ik begrijp nog even niet hoe deze serie het toevoegen kan blokkeren
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
wat vreemd, de afleveringen mogen gewoon verwijderd worden (en automatische updates kunnen dan uit bij het seizoen). Als dit vaker fout gaat, moet ik weer eens in het systeem duiken om te kijken of het verbeterd kan worden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
aburefan het is Superstore die je toevoegingen blokkeert, niet DuckTales
zie https://www.tvmeter.nl/site/missingdata
begrijp de verwarring wel, omdat DuckTales wel in je lijst staat van series met "onbekende" uitzenddata, misschien moet dat nog wat duidelijker
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
aburefan het is Superstore die je toevoegingen blokkeert, niet DuckTales
zie https://www.tvmeter.nl/site/missingdata
begrijp de verwarring wel, omdat DuckTales wel in je lijst staat van series met "onbekende" uitzenddata, misschien moet dat nog wat duidelijker
Bijzonder, omdat ik daar helemaal geen melding van krijg, wel van Ducktales. Daar staat al een tijdje zo'n rode 1 bij mijn avatar. Maar zolang er geen datum was kon ik die niet oppakken.
Kan je het überhaupt niet uitzetten, dat je verplicht seizoenen moet aanvullen voor je een nieuw seizoen in mag dienen? Het nodigt niet zo uit om je best voor de site te doen als je daarmee wordt tegengewerkt. Er kan altijd een reden zijn waarom je een lopend seizoen niet direct bij weet te werken.
Zal in dit geval Superstore vandaag wel even updaten. Bedankt voor het uitzoeken!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Waarom zou je een nieuw seizoen gaan toevoegen als je eerdere toevoegingen incompleet zijn? Ben benieuwd welke goede redenen er zouden zijn om het niet te doen.
Het moet blijkbaar wel duidelijker zijn/worden welke toevoeging nou precies blokkeert
JorisTVmeter
-
- 359 berichten
- 654 stemmen
Wanneer je series toevoegt zonder IMDB-code, blijft je laatste tussentijdse opslaging in je lijst staan. bvb: Wereldrecord - Seizoen 1 (2018) staat nog steeds in mijn lijst van opgeslagen werk.
Is hier al iets over bekend? Gewoon een 'delete' knopje zou al een tussenoplossing kunnen zijn, dan kan ik mijn overzicht wat opkuisen
Thx.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vergeten te noteren, het gaat op de lijst!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Waarom zou je een nieuw seizoen gaan toevoegen als je eerdere toevoegingen incompleet zijn? Ben benieuwd welke goede redenen er zouden zijn om het niet te doen.
Het moet blijkbaar wel duidelijker zijn/worden welke toevoeging nou precies blokkeert
Omdat het ene seizoen van de ene serie niks met het seizoen van een andere seizoen die ik toe wil voegen te maken heeft. Omdat het soms gemakkelijker is om een paar afleveringen tegelijk toe te voegen. Omdat het updaten van 1 aflevering niet in verhouding staat met geweigerd worden een heel seizoen van iets toe te voegen. Omdat mensen op deze site misschien wel op de nieuwe toevoeging zitten te wachten. Omdat je op een bepaald moment genoeg tijd hebt voor een heel seizoen toevoegen, waardoor je het liever even wisselt met kort 1 aflevering updaten. Er zijn zoveel redenen te verzinnen. Ik neem toch aan dat je graag ziet dat mensen seizoenen toevoegen? Het is jouw site hoor, maar soms staan de regeltjes het doel (zoals ik tvmeter ieder geval zie) een beetje in de weg.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Natuurlijk zie ik graag dat mensen toevoegingen doen. Maar toen we deze regel nog niet hadden, liep de hoeveelheid incomplete series erg snel op. Ik heb liever dat iemand 3 toevoegingen doet en deze goed bijhoudt, dan 10 toevoegingen die niet goed bijgehouden worden. Dat is altijd het idee achter elke Meter-site geweest, dat de kwaliteit van toevoegingen belangrijker is dan de hoeveelheid. Als het stipt bijhouden van lopende seizoen niet zo uit komt, dan is het wellicht ook een idee om alleen compete seizoenen toe te voegen, dan heb je dit probleem niet. Het is, ook als je geen nieuwe toevoegingen wilt doen, gewoon liever niet de bedoeling om weken te wachten voor je een lopend seizoen bijwerkt. Ik wil dat mensen hier goed op de hoogte kunnen blijven van wat er onlangs nieuw is / was.
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
Kan ik 'Over de Rug van de Andes' trouwens niet toevoegen met een tijdelijke, willekeurige Imdb-code en later die code weer verwijderen?